New posts

Skadessituationen

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 75K
Skadessituationen
Jensen-Abbew fik formentlig en forstrækning i låret i går
Vi er som sædvanlig ude i at måtte fokusere på at det ikke var værre, altså trods alt ikke en fibersprængning... Jeg ved ikke hvor slem den her, men der er vel en chance for at han kan spille en eventuel pokalfinale, selvom holdet efterhånden også er så decimeret at man må acceptere hvis det koster på torsdag.

Vi er som sædvanlig ude i at måtte fokusere på at det ikke var værre, altså trods alt ikke en fibersprængning... Jeg ved ikke hvor slem den her, men der er vel en chance for at han kan spille en eventuel pokalfinale, selvom holdet efterhånden også er så decimeret at man må acceptere hvis det koster på torsdag.
Typisk 2-4 uger, hvis jeg husker ret…

Typisk 2-4 uger, hvis jeg husker ret…
Man kan måske også sige at ift følgeskader ved at spille for hurtigt kan man nok forsvare det hvis det er en pokalfinale, især når resten af kampene ikke er så afgørende, og kommer vi ikke i finalen, kan vi så også af samme grund godt tillade os at vente en uge ekstra og være sikker. Forhåbentlig er det i den lave ende af den nødvendige skadespause uanset.

Spørgsmålet er, om AJ kan lave en Mølgaard i forhold til kvartfinalereturen mod Brøndby og spille på noget smertestillende. Om det så er et halvt års pause værd efterfølgende, er en anden sag.

Den trup er på 22 mand, er den ikke? Ryger der så et par stykker ud, eller må vi have så mange mand med i pokalen?

Ja, jeg så ham godt gå ud 😄
Det var mere fordi jeg ikke synes at have læst noget om, at han sådan er mere langvarigt skadet 🙂
Ja - det er lidt underligt, når nu klubben som oftest er meget åbne omkring skader;)

Gad vide om der er flere informationer på +.

Btw. kunne forstå på Stiften (podcast) at træningen har været lukket i denne uge - det bliver det helt store taktiske spil i dag. Tænker vi skal spille bolden rundt som i slutningen af kampen mod Fcm og score mål på samlebånd🙏

Når man nu insisterer på at kommunikere så lidt til omverdenen så muligt, kan man dog så ikke gøre sig bare lidt mere umage, så man ikke laver hele to forskellige fejl i førstemålmandens navn?
Nope. De kommunikerer så lidt til omverdenen, at de helt glemmer hvordan man staver, og Word er ikke god til navne, kun til almindelige ord.

Boys, glem alt om fucking kommunikationsstrategier og hvad fanden ved jeg. Vi spiller den vigtigste kamp i 8 år lige om lidt.

KSDH!
Jeg gør simpelthen alt, hvad jeg kan for ikke at skrue mine nerver for højt op. Inklusiv at fokusere på sprogligt flueknepperi.

Men du har ret: Let's fucking go!

Back