Skadessituationen
Lad os se. PM, vildsæk eller Uhre ser jo heller ikke fantastiske ud i deres spil - men de scorer mål, og Dawid har lavet en pind og været tæt på. Scorer han i de næste to kampe har han allerede samme mål snit som PM det sidste års tid i åbent spil. Lad os bedømme ham om 4 og10 måneder. Kan han bare holde et snit på 70% af PMs scoringer vil mange jo sikkert synes det er fint i en første sæson. Så hvis de kan lave hhv 13-14 og 9-10 mål i åbent spil. Forudsat de spiller alle kampe og ca 90 min. Tænker jeg superfint. 5 på straffe og 8 fra 8 fx Så er de første ca 36 mål hjemme plus det løse fra restenAt Kurminowski ikke er med i weekenden er ikke noget jeg kommer til at ligge søvnløs over. Han havde alligevel fortjent at komme på bænken for han har slet ikke vist niveau til superligaen. Virkelig en dårlig fodboldspiller med det han har vist. Det er forhåbentlig blot et udslag af at han er smidt for løverne alt for hurtigt pga PMs skader. Det havde nok været bedst at lade ham komme ind som indskifter den første tid. Jeg krydser fingre for at han opper sig, for vi har virkelig brug for en goalgetter, men det er på alle parametre han skal forbedre sig. Markant.