Ja, det så jeg godt på Wiki . Men han ser væsentligt højere ud end 192 cm. Det kan selvfølgelig være, fordi han er så ranglet, at han virker højere end han egentlig er
jeg ved ingenting om showkampe, hvilket niveau der forventes af agf i en sådan kamp her, eller hvilken ageren på banen der forventes, men jeg har det squ lidt dårligt med den målscorer
jeg ved ingenting om showkampe, hvilket niveau der forventes af agf i en sådan kamp her, eller hvilken ageren på banen der forventes, men jeg har det squ lidt dårligt med den målscorer
Fint at de vandt 12-0, men hvordan var indsatsen? Især fra nogle af dem der ikke har fået så mange minutter endnu. Var der nogen der så kampen, der kan berette lidt om det?
PS. Hvad er forskellen på en test/træningskamp og en showkamp?
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.