New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 72K
Han har så kun 90, så han har troet forkert 😂😂

På mit.agf kan han se hvilke kampe han har fået point for. Der sker fejl - så har han kampe han har hentet billet til - og været på stadion til(!) - så kan AGF hjælpe.
Hvis han har hentet billet - og ikke mødt op - så har han fået minuspoint de dage - og det er ligeså mange som at møde op giver i den anden retning (10 point)

AGF melder 14:45 udsolgt på Facebook. Don't quit your day job.

Selvfølglig! Vi er jo ikke en lille klub som FCM, hvor fans primært kommer i opgangstider.

Uagtet at vi sandsynligvis har udspillet vores chance så er det vel lige præcis sådan en kamp, der gør det fedt at komme i Europa!

Jeg læste du nu som at det er fordi han tror at vi får en lussing i Lissabon - og at der derfor kommer rigtig mange til salg igen.
Der skal nok være rigeligt med billetter, hvis vi får et Hearts lignende nederlag på torsdag.
Sådan læste jeg det nu ikke.
Men bortset fra det, så tror jeg sgu' folk møder op uanset hvor lidt vi har at spille for.

Sudor frigidus pro communi causa, for nu at omskrive det gode citat lidt.

Sådan læste jeg det nu ikke.
Men bortset fra det, så tror jeg sgu' folk møder op uanset hvor lidt vi har at spille for.

Sudor frigidus pro communi causa, for nu at omskrive det gode citat lidt.
Der troppede også 2000 op i Poznan på bagkant af et 4 - 1 nederlag.
Uanset hvordan det går i Lissabon, så er det jo en kæmpe kamp og en af de største europæiske modstandere vi har mødt og kommer til og møde i mange år

Min bedste ven er portugiser, og vi har set Benfica mange gange sammen. Det er jo fuldstændig vanvittigt, at vores to hold nu mødes, og det skal vi jo opleve på en eller anden måde. Men kan jeg købe billet til ham i AGF-sektionen? Eller skal vi over på en Benfica-sektion? Vi har også min far (67) og min søn (7) med.
Alle AGF afsnit (i Aarhus) er udsolgt

Latest posts

Back