New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 57K
Restbilletter/overskudsbilletter...
Last edited:
Jeg ringede lige til AGF for at høre om, hvorvidt B-tribunen er lukket, eftersom der ikke står noget om det på hjemmesiden. AGF har telefonsvarer på hovednummeret. Man kan kun ringe til klubben i tidsrummet 9-11. Det er en smule sølle i mine øjne.

Det er dog også den sande årsag til, at FCM aldrig fik Tobias Bech. Steinlein var ifølge mine oplysninger til DM i hest i Boxen fra 9-11:30 på transfervinduets sidste dag og kunne derfor ikke træffe en aftale med C.V. Jensen. Derfor holdt han efterfølgende forgæves på parkeringspladsen foran AGFs kontor efter at være kørt til Århus og lyttede til Det sir' sig selv. Indtil han satte Sæsonen er slut på kassettebåndafspilleren i sin Opel Ascona og tøffede hjem til Herning.

Tror der bliver rigeligt med billetter også til 50+ point.
Slet ikke den hastighed jeg havde troet.

Jeg overgav mig og købte Play+ i søndags og håbede naturligvis på at købe billet her kl. 14.

Ser jeg på billet.agf.dk har jeg dog ikke nogen abonnementer under min profil. Det har jeg til gengæld på mit.agf.dk men jeg frygter lidt det har indflydelse på muligheden for at købe billet.
Klikker jeg på køb nu, får jeg besked om at der først åbnes for frit salg kl. 15 men som jeg læser deres arbejdsgang, burde jeg vel få plads kl. 14.

1783423931741.webp

Grundet pyro tosserne måtte jeg vente til i dag med at få billet. Der var ikke meget tilbage, men fik på At, dog række 1.

Hvordan er udsynet derfra? Er det helt skidt?
Hvis du kan tåle et svar fra mig :cool: , så er det et ok udsyn. Har prøvet det en gang med datteren. Det er jo GF, så det skal nok blive godt. Vi fik billetter til A3 tidligere i dag.

PS - du proklamerede jo at du elsker alle på dette forum da vi vandt DM :love:

Jeg overgav mig og købte Play+ i søndags og håbede naturligvis på at købe billet her kl. 14.

Ser jeg på billet.agf.dk har jeg dog ikke nogen abonnementer under min profil. Det har jeg til gengæld på mit.agf.dk men jeg frygter lidt det har indflydelse på muligheden for at købe billet.
Klikker jeg på køb nu, får jeg besked om at der først åbnes for frit salg kl. 15 men som jeg læser deres arbejdsgang, burde jeg vel få plads kl. 14.

View attachment 7388

Det virkede åbenbart selvom jeg ikke kunne se mit play abonnement på billet.agf.dk
fik i hvert fald billetter kl 14 som det skulle være💙🤍💙

Latest posts

Back