New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 913
  • Views Views: Views 52K
Jeg var en af de "heldige", der fik billetter, men jeg mener, at AGF rimeligvis bliver nødt til at droppe proceduren med de fire billetter.

Giv abonnenterne deres egen billet und nichts weiter, og åben så efter et scoresystem med videre uden mulighed for hamstring.

Det er en ommer til næste hjemmekamp.

Jeg fortryder at jeg ikke aktivt opsøgte en der kunne hamstre ekstra til mig - håbede lidt på, at der var sommerferie og vi fik mulighed for at købe. Nå men må høre en sponsor eller to om de ikke holder ferie ;)

Men AGF vil have folk bundet op på abonnementer så de har løbende indtægter og animerer den vej rundt, fremfor at hæve priserne. Sikkert en bedre forretningsmodel for dem.

Jeg fortryder at jeg ikke aktivt opsøgte en der kunne hamstre ekstra til mig - håbede lidt på, at der var sommerferie og vi fik mulighed for at købe. Nå men må høre en sponsor eller to om de ikke holder ferie ;)

Men AGF vil have folk bundet op på abonnementer så de har løbende indtægter og animerer den vej rundt, fremfor at hæve priserne. Sikkert en bedre forretningsmodel for dem.
I det her så system tager man rø.... på abonnenter, hvor nogle har haft sæsonkort i mere end 20 år og må se, at der ingen plads er til en CL kval kamp. Det er en skandale.

Jeg var på gennem en computer og det gik nogenlunde fint. På torsdag sidder jeg i en bil og har valget mellem at købe gennem telefonen eller lave et hotspot. Købte andre herinde gennem telefonen i dag?
Ikke i dag - men har tidligere skullet hente mine sædvanlige to abonnementsbilletter til en SL-kamp, hvor der var virkelig tryk på salget. Det var på ingen måde smooth, men det lykkedes.
Hvis jeg var dig ville jeg holde ind og åbne laptoppen ...

Jeg var på gennem en computer og det gik nogenlunde fint. På torsdag sidder jeg i en bil og har valget mellem at købe gennem telefonen eller lave et hotspot. Købte andre herinde gennem telefonen i dag?
Jeg købte gennem telefonen, men kunne ikke vælge billetter fra kl. 14 og frem til 14:35, så skrev jeg en mail til agf og de skrev det var fordi der var udsolgt. Så 14:45, kunne jeg åbenbart købe 3 billetter alligevel på telefonen. Så tror ikke de helt har haft styr på deres system i dag, de vil heller ikke svare på, hvordan jeg kunne købe billetter efter de skrev en mail til mig, om at der var udsolgt. Men den første mail kunne de godt svare på efter 2 min. Kæmpe film 🤣

Yes, stod ude et sted med vildt dårlig forbindelse, så fik bandet over nettet, agf og min telefon mange gange indtil det lykkedes mig at få de to billetter til mig og min søn 😃👍

Latest posts

Back