New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 948
  • Views Views: Views 53K
Tolker i seneste udmelding som at en unik email-adresse skal være tilføjet hver enkelte billet inden køb eller bare inden den bliver brugt?
I købsøjeblikket som jeg læser det, så det skal tilføjes inden du kommer videre til betaling. De vil vel have at alle billetter er enkeltvis personlige fra starten, så der ikke er nogen der hamstrer uden aftagere umiddelbart.

Tolker i seneste udmelding som at en unik email-adresse skal være tilføjet hver enkelte billet inden køb eller bare inden den bliver brugt?
Jeg tolker det som når man køber billetter kan man max registere 1 billlet pr mailadresse. Det vil blive et markværk at skulle skrive ud til folk at de skal huske at få ændret efterfølgende.
De vil vel have at alle billetter er enkeltvis personlige fra starten, så der ikke er nogen der hamstrer uden aftagere umiddelbart.
Det har helt sikkert noget med polsk lovgivning at gøre, eller et krav fra Lech Poznan.
Hvorfor er det du tror dine medfans har travlt med at hamstrer i hopetal, hvis de ikke har planer om at skulle afsted? Jeg tænker helt sikkert der er nogen der køber billet som stadig er i tvivl om de skal afsted, men tænker altså ikke rigtig der er nogen der bare køber massevis af billetter for sjov, eller for at sælge dem videre til overpris.

Jeg tolker det som når man køber billetter kan man max registere 1 billlet pr mailadresse. Det vil blive et markværk at skulle skrive ud til folk at de skal huske at få ændret efterfølgende.

Det har helt sikkert noget med polsk lovgivning at gøre, eller et krav fra Lech Poznan.
Hvorfor er det du tror dine medfans har travlt med at hamstrer i hopetal, hvis de ikke har planer om at skulle afsted? Jeg tænker helt sikkert der er nogen der køber billet som stadig er i tvivl om de skal afsted, men tænker altså ikke rigtig der er nogen der bare køber massere billetter for sjov
Min pointe var at nogen køber for senere at finde nogen i vennekreds, familie eller lignende som muligvis vil med, men ellers sælge dem efterfølgende til fremmede hvis det ikke lykkes. Det sker eksempelvis ved en del hjemmekampe med stor interesse.
På denne måde som bliver gjort nu bliver der måske lidt mere fair fordeling til dem der allerede har besluttet sig til at ville afsted.

I købsøjeblikket som jeg læser det, så det skal tilføjes inden du kommer videre til betaling. De vil vel have at alle billetter er enkeltvis personlige fra starten, så der ikke er nogen der hamstrer uden aftagere umiddelbart.
Jeg læser det som et krav fra Polen og knap så meget omkring hamstring.

Det gør indentificeringen af folk nemmere skulle der opstå ballade, da vi måske også skal vise ID dernede.

Der vil jeg nok mene Fanclub busserne netop er mere beregnet til en 8-årig - det er ikke Samlet For Aarhus bussen. Der kommer nok gang i den der. Men hør Fanclubben ad evt.

Ja, fanclubben plejer at dele bussen op, således at familier/børn eller folk der bare ikke kører i højt gear, bruger bussens forende,
mens dem der gerne vil drikke øl og hygge sidder bagerst i bussen.

Latest posts

Back