Hvis stadion to sæsoner i træk er udsolgt til mere end hver anden kamp, mener jeg, man kan begynde at tale om underkapacitet.
Men jeg tror ikke, man skal undervurdere FoMo-effekten til andre kampe ved at have udsolgt til nogle få.
Kan man ikke være med til den bedste fest, vil man som minimum være med til den næstbedste. Så hvis sæsonen byder på en håndfuld udsolgte kampe, bliver der solgt flere billetter mod Hillerød Haderslev end ventet.
Desuden er 24.000 altså mange billetter til en kamp, når konfettien lige har lagt sig.
Det er gratis at gå jublende med ad Frederiksgade efter et mesterskab sammen med 50.000 bysbørn.
En enkeltbillet kommer sikkert til at koste 150-200 kroner. Dertil kommer drikkevarer og pølser, og så får en far plus to teenagere hurtigt brugt op mod 1.000 kroner inklusiv transport.
Det bliver hverdag igen. Ikke lige med det samme, men kan vi holde et snit på 20.000, vil det være virkelig godt i mine øjne. Det havde jeg overhovedet ikke troet, vi ville komme i nærheden af, inden mesterskabet pludselig lavede en Dannebrog og skvattede ned i skallen på os fra himlen.
Jeg har en kammerat, der fik købt én billet for lidt til Tangkrogen.
Hvis nogen brænder inde med en enkelt, må I gerne skrive direkte til mig, så formidler jeg kontakten
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.