New posts

Restbilletter/overskudsbilletter...

• Thread starter Thread starter Odonten
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 857
  • Views Views: Views 49K
Restbilletter/overskudsbilletter...
uden af skulle lyde negativ men med alle de knep agf har lavet for at lukrere på den her slutspurt så er det godt underligt hvis ikke de også udnytter det her moment og sætter en storskærm op nede på havnen tager en 50er og sælger øl og vand.
Det burde have været lavet fra starten af..
Undlader at kommentere på stavefejl…😜

Okay, nu bliver det sgu for dumt (og så er jeg ligeglad med om jeg namedropper eller om vedkommende er herinde)…

View attachment 6853
Og rækkesommerhus? Mærkeligt. Ellers er det jo gigantisk.

Mht arrangementer undrede det mig lidt at de ikke med det samme lavede et mere udover Tivoli eller et sted med plads til flere, når de kunne se interessen til Brøndby-kampen, men det kan måske også have været pga samarbejdet med Tivoli, at man ville have det udsolgt først. Tangkrogen er oplagt, men jeg tænkte også på travbanen med udsigt til det nye stadion, hvis det ellers er en mulighed logistisk osv.

Min datter troede, hun ikke kunne komme med på stadion, fordi hun skulle tilbage på efterskole. Nu er der kommet nye planer.

Hun og jeg ved, at det er en umulig opgave, men her lægger jeg da alligevel en forespørgsel på en stemningsbillet ud. Hvis der nu skulle være nogen, der måtte melde afbud.

Udover prisen giver jeg et beløb direkte til tifo-kassen.

OG: Jeg vil opfordre alle til lige at tjekke mit.agf.dk. Det er den eneste gang i mit liv jeg har sat pris på at blive ramt i skærmen af et banner, der fylder det hele.

Latest posts

Back