Nu ved jeg ikke om i mener det seriøst, men i skal virkelige passe på med sådan nogle ting på Brøndby stadion. Alle andre steder kunne det nok godt gå, men jeg ville ikke tage nogen som helst chancer i selskab med deres ultra/hooligan kerne.
En af glæderne ved at arbejde på Vestegnen Mange af dem jeg kender som kommer derude fast, bliver væk når der lukkes på sydsiden, for så presser man blot alle de voldelige ned til de normale fans.
Er der nogen, der har indsigt i, hvor mange billetter der er tilbage p.t. på hhv. stemning og de to langsider til Viborg-kampen? Hvad er realistisk i morgen klokken 12?
Er der nogen, der har indsigt i, hvor mange billetter der er tilbage p.t. på hhv. stemning og de to langsider til Viborg-kampen? Hvad er realistisk i morgen klokken 12?
Kan abonnenter ikke hente deres billetter indtil kl 12 i morgen? Så det er vel ikke muligt at sige noget om antal reelle ledige billetter på nuværende tidspunkt
Kan abonnenter ikke hente deres billetter indtil kl 12 i morgen? Så det er vel ikke muligt at sige noget om antal reelle ledige billetter på nuværende tidspunkt
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.