New posts

Oddset Pokalen 2024/2025

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 527
  • Views Views: Views 39K
Jeg tror, det er et forsvindende lille antal fans, der ønsker dobbeltopgør før finalen. Måske nogle få vi have det i semifinalen, men det kan sikkert fikses med lidt pendulering og en omgang Finn Nørbygaard-psykoterapi.
Ja, det er ikke en forbedring med dobbeltopgør i kvartfinalen. Jeg ved ikke om det for at have en ekstra kamp eller for at minimere ‘risikoen’ for overraskelser. De mindre hold skal selvfølgelig også faktisk spille hjemme, ellers hjælper det ikke så meget, men samtidig er den helt tåbelige situation den hvor der er to kampe på samme stadion og der bare byttes omklædningsrum.

Der har sikkert været andre grunde også
kan sagtens forestille mig at klubberne har set på risikoen for at miste koefficient points med en klub fra en lavere række gå hele vejen
Jeg synes det er fint i semifinalen, så man får de rigtige finalister. Det må antages at være superligahold, og det skal helst ikke afgøres af hjemmebanefordelen.

I kvartfinalen er jeg delt. Det er ok AGF og BIF skal ud i to opgør, igen for at finde rette vinder. Men når der er forskel på række, mister man charmen ved det hele.

Finalen skal helst vindes af et hold der har noget at gøre i Europa (som AGF-fan vil jeg tilføje 'burde have noget at gøre i Europa', så vi ikke bliver udelukket). Men på Kristi Himmelfartsdag er det fedt, hvis et lavere rangeret hold står med titlen.

Ude-hjemme smager stadig af cup-turnering, og giver følelsen af at skulle arbejde for det. Men én kamp-fornemmelsen går til gengæld tabt.

Vi havde faktisk den diskussion herinde engang. Der er forklaringer på alting og beviser på at Jorden er flad. Ikke konsistente forklaringer eller "beviser" der ikke uden videre kan afvises, men alligevel. Måske er der nogen derude der kan argumentere for at Jorden er en kube...

Vi havde faktisk den diskussion herinde engang. Der er forklaringer på alting og beviser på at Jorden er flad. Ikke konsistente forklaringer eller "beviser" der ikke uden videre kan afvises, men alligevel. Måske er der nogen derude der kan argumentere for at Jorden er en kube...
Det geniale ved naturvidenskab er at det kan bevises. Der er nemlig en grund til at formlen for at regne siderne i en retvinklet trekant har været den samme i nogle tusinde år.

Hvis den moderne civilisation går under og der om 1 mio. år kommer en ny, vil den have andre religioner, høre helt anden musik (hvis overhovedet) og gå i helt andet tøj. Men deres matematik og fysik m.m. ville blive nøjagtigt det samme, når de udvikler det.

Så jorden er rund fordi den i henhold til fysikkens love ikke kan have en anden form.

Det geniale ved naturvidenskab er at det kan bevises. Der er nemlig en grund til at formlen for at regne siderne i en retvinklet trekant har været den samme i nogle tusinde år.

Hvis den moderne civilisation går under og der om 1 mio. år kommer en ny, vil den have andre religioner, høre helt anden musik (hvis overhovedet) og gå i helt andet tøj. Men deres matematik og fysik m.m. ville blive nøjagtigt det samme, når de udvikler det.

Så jorden er rund fordi den i henhold til fysikkens love ikke kan have en anden form.
Går kineserne så med hovedet nedad? 🤨

Latest posts

Back