Det bliver interessant at se hvordan Uwe kommer til at stille op på onsdag, kommer Wahlstedt til at starte i mål, bliver Callø prøvet i forsvaret, hvad med Anker, skal Tingager have en pause, hvad med Polle og Paddy, får Duelund en startplads, hvad med Badji?
– Vi kommer til at rotere, men hvor meget ved jeg ikke endnu. Men det er en god mulighed for at få roteret på holdet.
Pokalfinalen spilles på Brøndby Stadion denne gang Parken næste gang.
Alt efter hvilke hold der kommer i finalen, kan der virkelig blive rift om billetterne.
Jeg burde måske have skrevet det, men artiklen er fra sidste år. Så finalen spilles i Parken i '24 og '26 og på Brøndby Stadion i '25.
2027 er vist ikke besluttet endnu
Var der ikke på et tidspunkt noget snak om at det skulle placeres ift hvem der spiller? Jeg ved dog ikke om det kan lade sig gøre i praksis, man kan nok ikke vente til efter semifinalerne. Ellers kunne det også være fint at intet hold spiller på deres normale hjemmebane.
DBU ville gerne have et større stadion og brugte sådan noget som pokalfinalen som pression, men jeg tænker det vil være stort nok til at vi kan lægge billet ind. Hvis fx FCN og SIF mødes vil det da være stort nok.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.