New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 357K
Der er SATME gang i den på Hedens Forum...eller?

De taler såmænd på livet løs, de gode grødbønder. Det foregår bare på Discord. Angiveligt hedder deres mødested 'sortdiscord', og det er med en art betalingsmur. Hvordan man entrer, ved jeg ikke, for jeg hverken bruger mediet eller har tænkt mig at betale for at høre teorier om gyllespredning, lange indkast og overfaldsfodbold.

De taler såmænd på livet løs, de gode grødbønder. Det foregår bare på Discord. Angiveligt hedder deres mødested 'sortdiscord', og det er med en art betalingsmur. Hvordan man entrer, ved jeg ikke, for jeg hverken bruger mediet eller har tænkt mig at betale for at høre teorier om gyllespredning, lange indkast og overfaldsfodbold.
- Nå, så det kampdaw i daw, hwa?

- Æ køjer gerne långt! Ku ske det blew sjow.

- Nå, det blew jen-jen.

- Ja, det war så wa det ku bliw te i daw.

- Jowjow, det ku da ha wært møj wærre.

- Jowjow.

:oops::oops:

Skrækkeligt. Alt det bedste til ham.

:oops::oops:

Skrækkeligt. Alt det bedste til ham.

Stakkels dreng - god bedring til ham.

Her er Moussa Habib Jensen de mistænker i forbindelse med knivstikkeriet og som Politiet gerne vil finde.

Jeg hører små pip fra folk tæt på FCM (som i en del af den sportslige ledelse) om, at truppen derude også er tyndslidt.

Osorio og Simsir træner slet ikke, Simsir spiller fuld tid igen og igen, det slider med et tæt kampprogram. Franculino er ikke fit, men spiller.

Nu har de fået et kæmpe mentalt boost, men de kører på pumperne.
Yep. De er trætte.
Det var først efter udligningen, at de kunne mønstre et rigtigt pres.
De vil være fysisk trætte både torsdag og søndag.

Til gengæld får de Bravo, Mbabu og Diao tilbage.

Hold da op - det lader til Tullberg har lært lidt af tidligere fejltagelser.

Den unge træner, med det unge hold, vil nu ikke udtale sig om hans holdning til kampprogrammet 😜 Det gik heller ikke så godt sidst han gjorde det og det viste sig at være lagt efter klubbens eget ønske:ROFLMAO:

Latest posts

Back