Nyheder om andre klubber
Du var simpelthen for gammel (15+?) allerede dengang.Jeg tror aldrig, jeg forstod, hvad det sjove var i at sammenligne homoseksuelle med Brøndby-fans. Hverken nu eller dengang.
Du var simpelthen for gammel (15+?) allerede dengang.Jeg tror aldrig, jeg forstod, hvad det sjove var i at sammenligne homoseksuelle med Brøndby-fans. Hverken nu eller dengang.
Som så meget andet...det var en anden tid. Heller ikke jeg vil " synge " dette idag....men har det sgu lidt stramt med en del af den politiske korrekthed...f.eks har jeg ingen problemer med det gode danske ord for en meget mørk person: En neger....og jeg er aldeles ikke racist.Jeg tror aldrig, jeg forstod, hvad det sjove var i at sammenligne homoseksuelle med Brøndby-fans. Hverken nu eller dengang.
Som så meget andet...det var en anden tid. Heller ikke jeg vil " synge " dette idag....men har det sgu lidt stramt med en del af den politiske korrekthed...f.eks har jeg ingen problemer med det gode danske ord for en meget mørk person: En neger....og jeg er aldeles ikke racist.
Lodret uenig.Som så meget andet...det var en anden tid. Heller ikke jeg vil " synge " dette idag....men har det sgu lidt stramt med en del af den politiske korrekthed...f.eks har jeg ingen problemer med det gode danske ord for en meget mørk person: En neger....og jeg er aldeles ikke racist.
Jeg vidste godt jeg roder rundt i et hvepsebo....men savner samme politiske tilgang til emnet når jeg/vi af visse " personligheder " bliver kaldt " vantro " eller andet jeg heller ikke ønsker. Men det hører vi ikke så meget om....
Det er fordi alle de ting er milevidt forskellige!Jeg vidste godt jeg roder rundt i et hvepsebo....men savner samme politiske tilgang til emnet når jeg/vi af visse " personligheder " bliver kaldt " vantro " eller andet jeg heller ikke ønsker. Men det hører vi ikke så meget om....
Nej, lever med det og tar det ikke så tungtDet hører vi da konstant om af dem som føler sig forurettet?
Men det gør det da iøvrigt ikke mere acceptabelt at du synes det er fint at bruge ordret neger, når du åbenbart selv synes det er træls at blive kaldt noget du ikke kan lide?
AaB er nu på tyske hænder. Med tanke på alle de fuck ups, som udenlandske ejere har skabt, så tager de det ganske roligt i 9000 Aalborg.
![]()
Tyskere overtager aktiemajoriteten i AaB
AaB A/S skriver i en pressemeddelelse, at SE22 har erhvervet sig 50,5 procent af aktiekapitalen og stemmerettighederne i selskabet.bold.dk
Rolige nordjyder:
Økonomitråden - Side 334 - Supporterhjørnet - AaB Support Club
www.debatside.dk
Til gengæld er det jo så en udvanding af alle de eksisterende aktionærers aktieværdi. Men de havde nok ikke så meget valg, med den situation klubben var sat i. Jeg forstår sådan set godt, at man på den baggrund er positiv over tyskernes bidrag til klubben, men klubben er blevet meget sårbar nu. For hvad sker, når tyskerne ikke længere finder projektet interessant, eller de får et interessant bud fra anden side på deres aktiemajoritet?I den forbindelse er det også vigtigt at understrege, at der i denne proces ikke er nogen, der har solgt aktier. Der er udelukkende tale om nye aktier.
De er meget rolige i NordjyllandAaB er nu på tyske hænder. Med tanke på alle de fuck ups, som udenlandske ejere har skabt, så tager de det ganske roligt i 9000 Aalborg.
![]()
Tyskere overtager aktiemajoriteten i AaB
AaB A/S skriver i en pressemeddelelse, at SE22 har erhvervet sig 50,5 procent af aktiekapitalen og stemmerettighederne i selskabet.bold.dk
Rolige nordjyder:
Økonomitråden - Side 334 - Supporterhjørnet - AaB Support Club
www.debatside.dk
Jan Peters, bestyrelsesmedlem i AaB A/S og medstifter af SSE22, tilføjer:
- Med skridtet til at tilføre mere kapital og blive hovedaktionær vil vi endnu engang understrege, at AaB også i fremtiden med fodbold i centrum skal fortsætte med at vokse i regionen. Til det formål har det været nødvendigt at finde den rigtige investorkonstellation, der står bag vores idé og støtter os – uden at blande sig i de operationelle beslutningsprocesser i og omkring AaB. Vi har ikke haft travlt og har nu fundet partnere, der ønsker at fortsætte ad den vej, vi er slået ind på.
- Vores nye partnere i SSE22 deler vores motivation og vision. Det er vigtigt for os at fastslå, at vores partnere ikke vil have noget at skulle have sagt i operationelle spørgsmål. Sådan har det været indtil nu, og det vil ikke ændre sig i fremtiden, fastslår Jan Peters.
Det bliver ihvertfald interessant at se hvad der sker når de rykker op. Vil de investere det som det koster at blive oppe? Med SE og AaB oppe så ser det ikke ud til at vi får et hold ala Hvidovre som tager en stensikker nedrykningsplads, og så er der to åbne pladser. Det kommer til at koste noget at blive oppe næste sæson. De hold der bliver oppe i år tror jeg vil være villig til at spendere lidt flere penge end normalt. Viborg bør have en go sjat penge kva nogle gode salg de seneste 18 måneder, OB prøver altid at forstærke, Randers har også solgt Bundgaard og bør have penge, Vejle tror jeg også smider nogle gode penge og tjener måske godt på Provsgaard og så er der lige Lyngby som jeg er meget i tvivl om, hvad de har at gøre med, såfremt de overlever. Og hvis det går skidt og AaB rykker ned igen, mister de så modet og sige "Schiesse und auf wiedersehen".Til gengæld er det jo så en udvanding af alle de eksisterende aktionærers aktieværdi. Men de havde nok ikke så meget valg, med den situation klubben var sat i. Jeg forstår sådan set godt, at man på den baggrund er positiv over tyskernes bidrag til klubben, men klubben er blevet meget sårbar nu. For hvad sker, når tyskerne ikke længere finder projektet interessant, eller de får et interessant bud fra anden side på deres aktiemajoritet?