New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 6K
  • Views Views: Views 360K
Nyheder om andre klubber
Det her var jo mildt underholdende da det kom frem i går, på den måde hvor det aftvang en kortvarig muskelsammentrækning i den ene mundvig.

Nu, med al den omtale, og alle de reaktioner på FC Mindreværdskompleksers sindssygt dårlige pressehåndtering og generelt uprofessionelle tilgang til sociale medier? Jeg ved ikke med jer, men jeg føler mig meget fristet til at spise popcorn til morgenmad.

Jeg glæder mig til at se om de dygtige tifomennesker når at strikke noget genialt sammen inden i morgen kl 18!

Det her var jo mildt underholdende da det kom frem i går, på den måde hvor det aftvang en kortvarig muskelsammentrækning i den ene mundvig.

Nu, med al den omtale, og alle de reaktioner på FC Mindreværdskompleksers sindssygt dårlige pressehåndtering og generelt uprofessionelle tilgang til sociale medier? Jeg ved ikke med jer, men jeg føler mig meget fristet til at spise popcorn til morgenmad.

Jeg glæder mig til at se om de dygtige tifomennesker når at strikke noget genialt sammen inden i morgen kl 18!
Det kan da ikke være så svært..

Et stort hvidt stykke plastic, hvor der med sort står “Kræft mod Børn - censureret af FCM” på tværs..

Det ville til gengæld være god lir, hvis man kunne finde pigen og sende hende en AGF trøje hvor logo og sponsor er skjult med hvidt. “Tak for loyaliteten, her er lidt hjælp til at omgå censuren i ulveland”
Jeg syntes også det er synd for den stakkels pige som de lige pludselig udstiller for hele DK pga deres dumheder.

Det var sgu stærkt hun gjorde det👏👏 og måske der skulle laves en indsamling til en ny trøje med et sjovt navn/slogan bagpå (hvis det er til at finde modtageren). Hun har fortjent en anerkendelse for den selvstændige holdning på heden💪

Last edited:
Bare rolig. FCMs fintmaskerede hegn har allerede blokeret for det begrænsede udsyn, der kan trænge igennem skæret fra deres ca. 17000 rækker med LED reklamer.
Jeg har senest været der på en FCM langside (mod Haderslev, frygtelig kamp). Glimrende udsyn, men horribel (og latterlig høj) lyd på deres gimmicks, med den vanrøgtede ko der klager sig ved scoringer, og deres intro-sang der lyder som noget fea en tidlig AI-version.

Det gør ikke noget hvis AGF aflurer nogle fif fra Heden, men de skal holde fast i man ser en fodboldkamp og det er derfor man er kommet.

Aarhhhh nu må vi se om de slipper afsted med det. Der er da efterhånden en del opmærksomhed omkring det på Bold, mon ikke der er nogen der kommer til at følge op på alle de slettede kommentarer også?
Det har vel ikke rigtig været tilfældet endnu? Der er måske også grænser for hvad historien kan bære, men den er der fordi de først lagde billedet op uredigeret og nogen derefter besluttede at tage det ned og retouchere det og derefter også gik i gang med at lukke for kommentarer. Vi spiller som bekendt mod dem i morgen og så er det da vinkel de kan tage fat i i optakten.

Der er selvfølgelig også grundlag for referencer til det i andre sammenhænge ind i fremtiden…

Latest posts

Back