Hvis ikke man kan se at den er helt gal, så må det da være fordi man ikke synes at det er forkert det de gør - det kunne jo godt tyde på at der er lidt hyggeracisme i FCM ledelsen - også selvom man nu tilsyneladende er blevet tvunget til at stramme op.
Hvis ikke man kan se at den er helt gal, så må det da være fordi man ikke synes at det er forkert det de gør - det kunne jo godt tyde på at der er lidt hyggeracisme i FCM ledelsen - også selvom man nu tilsyneladende er blevet tvunget til at stramme op.
FCM er lidt nogle fuskere der gerne omgår reglerne og de tager ikke altid så meget hensyn til spillerne osv, men det er vist ikke baseret på hudfarve. Måske er dommen her også lidt et udslag af den tankegang, men i princippet kunne jeg dog godt forestille mig en situation hvor vedkommende fx med tilpas flovhed undskylder direkte til den forurettede og hvis han accepterer den, slipper vedkommende med en mildere straf.
Det er egentlig ikke så relevant for det spørgsmål, men det er da godt nok også en old school måde at udtrykke sin racisme på - men fordelen ved at det er så visuelt er selvfølgelig også at det er nemt at forholde sig til når der skal udstikkes en karantæne.
Det virker at have gode offensive spillere som er unge. Tænk sig at lave sådan et salg.
Ser ud som om vi selv arbejder i retningen mod seværdig fodbold fremadrettet og det tror jeg vil gavne klubben gevaldigt. Vi bliver mere attraktive for spillere som vil udvikle sig og kan i sidste ende få større beløb for dem vi sælger - det er en lang hård rejse men vi er på vej.
Det virker at have gode offensive spillere som er unge. Tænk sig at lave sådan et salg.
Ser ud som om vi selv arbejder i retningen mod seværdig fodbold fremadrettet og det tror jeg vil gavne klubben gevaldigt. Vi bliver mere attraktive for spillere som vil udvikle sig og kan i sidste ende få større beløb for dem vi sælger - det er en lang hård rejse men vi er på vej.
Det er også derfor jeg godt kunne tænke mig at man tog en chance med en spiller, eventuelt som en Haugen-erstatning - en ung usleben diamant, sådan en spiller som heller ikke altid helt lykkes, men med stor upside hvis det gør. Vi har normalt ikke råd til at købe de mere velkendte talenter, så det er heller ikke en nem øvelse og vi har muligvis slet ikke et scoutingnetværk, der kan finde dem udenfor det brede nærområde. Det må da også meget gerne være en finne eller islænding eller lignende og måske er det også eneste mulighed hvis vi dels skal kunne finde dem, dels skal kunne hente dem tidligt nok. Spillemæssigt kunne det også være brugbart at have en spiller man kan sætte ind som laver noget uventet, i situationer hvor vi kan acceptere at der mangler lidt taktisk. Vi har til dels Daghim i rollen, men der må være mulighed for flere i truppen man kan håbe kan blive det helt store salg.
Jeg vil også gerne købe de syv rigtige tal på lørdagens lottokupon.
Uprøvede angrebstalentwr koster jo også 15-20 mio kr., og vil i øvrigt slet ikke til AGF men til klubber med en track record ift at sælge videre til fx Lyon, Rennes og Ajax
Jeg vil også gerne købe de syv rigtige tal på lørdagens lottokupon.
Uprøvede angrebstalentwr koster jo også 15-20 mio kr., og vil i øvrigt slet ikke til AGF men til klubber med en track record ift at sælge videre til fx Lyon, Rennes og Ajax
Med andre ord, vi skal aldrig have den slags spillere... Vi er nød til at starte et sted og vi har eksempelvis tidligere fundet en spiller som Bundu, vi fandt Bisseck selvom han ikke var offensiv spiller, Viborg fandt Achouri billigt i Portugal og han er et godt eksempel på den type spiller jeg synes vi skal tilføje. Det er nemt nok hvis man er FCK og bare kan købe de velkendte, men der er masser eksempler på at det også lykkes for andre. Vi skal som sagt bare betragte det som en chance og acceptere at det måske ikke går som håbet.
Ja, det er også et godt eksempel - og jeg mener jo også der må være plads til en spiller der måske skal modnes lidt udover den rent spillemæssige udvikling, hvis det gør vedkommende mere tilgængelig. Der er masser eksempler på at det er lykkedes og masser af eksempler på at det ikke er, og når det skal gøres relativt billigt er sidstnævnte måske nok også i overvægt, men jeg kunne godt tænke mig at vi gør forsøget.
Det skal med, at vi da nok også gør og har gjort det, fx med en spiller som Reec, der nu er udlejet men mest ligner en der ikke helt lykkes, og vi henter jo også lidt talenter fra Norden osv. Et talent fra de her lande har den fordel at der ikke umiddelbart er kulturelle problemer, men jeg savner måske alligevel at der kommer et eller andet stortalent med ekstrem flair og teknik fra Peru eller Burkina Faso via Ørskovs netværk, eller sådan noget
Eller også har chefen bare spist pindemadder med en fra Danske Spil der har forklaret at værdien af sponsoratet da er endnu større når man ikke hat sit logo på trøjen…
Brækker mig over hvor heldige FuCK er. Imo har både Prag og Rakow været bedre spillende.
viashit vil nok kalde det “professionel vindermentalitet” el.lign….
Københavnerne havde nok også tabt mod Brügge
Fck ser ud til at misse Delaney - måske PC har lært noget. Det lyder lidt som om de har tilbudt ham en præstationsbetinget kontrakt, så de måske ikke kun havde udgifter
Brækker mig over hvor heldige FuCK er. Imo har både Prag og Rakow været bedre spillende.
viashit vil nok kalde det “professionel vindermentalitet” el.lign….
Københavnerne havde nok også tabt mod Brügge
De gør hvad de skal i Europa. Det kan man kun misunde. 1-0 på udebane er flot uanset om det var et heldigt mål. FCK var jo også bedre end Prag på hjemmebane og burde nemt have vundet den kamp med minimum ét mål. Bare AGF var lige så gode i Europa.
De gør hvad de skal i Europa. Det kan man kun misunde. 1-0 på udebane er flot uanset om det var et heldigt mål. FCK var jo også bedre end Prag på hjemmebane og burde nemt have vundet den kamp med minimum ét mål. Bare AGF var lige så gode i Europa.
Sejren over Brügge var et vigtigt skridt på vejen, uanfægtet at vi ikke sådan for alvor var tæt på at gå videre samlet. FCK har naturligvis også et helt helt andet sportsligt budget der gør en enorm forskel, men vi skal blive ved med at kvalificere os og bruge den erfaring vi opbygger, og forhåbentlig efterhånden også nogle koefficientpoint, til at kunne slå nogle hold på mellemniveauet. Jeg ved ikke hvor stor forskel der er på landepointene i CL og EL, men vi ligger jo nok lige i det lag hvor vi måske kan udnytte det hvis Danmark rykker op i top-15, det kunne også hjælpe os en del at kvalificere os i en sæson med den placering.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.