New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 700K
Jeg har også undret mig over der ikke allerede er sket noget ang. sæsonkortkøb til det nye stadion....der må være et eller andet, der driller....det ligner ikke JN at misse sådan en chance for ekstra og hurtige penge i kassen
Kan ikke lige huske, i hvilken podcast jeg hørte det, men jeg mindes at have hørt, at AGF ikke kunne sætte salget af pladser/sæsonkort til det nye stadion i gang, før der var underskrevet en lejekontrakt for det nye stadion, hvilket jo giver fin mening. Men det er heldigvis faldet på plads nu👏

Jeg kan godt forstå, hvis de venter, indtil de blandt andet har testet tribunerne med sæder først. Tænk nu, hvis der lige skal være et par sæder færre pr. række, så vil det være et stort puslespil at flytte folk rundt.

Det gode ved byggeriet er at man næsten kan få svar på alle sine spørgsmål via deres Instagramprofil. Her fremgår det hvordan kranerne skal komme ud igen:

Synes godt jeg havde et et opslag om det. Og det er ret imponerende så kompakte de kraner kan blive når man tænker på hvor store de ser ud når de er i brug.

P.S. Det er jo nærmest umuligt at skrive et indlæg i denne tråd uden det flyder med seksuelle undertoner :ROFLMAO:

Latest posts

D
Replies
716
Views
44K
Back