En smuk scene at lukke kransen i. Så er det inden længe slut med store ting, der skal ind, og bliver i stedet snart ting der skal ud. Tillykke til alle
En smuk scene at lukke kransen i. Så er det inden længe slut med store ting, der skal ind, og bliver i stedet snart ting der skal ud. Tillykke til alle
Jeg havde samme bekymring mht om de kunne få kranerne mv ud. Men Dan jeg besøgte vores kommende stadion for et par uge siden kunne jeg se der er en stor port på vestsiden af stadion. Så vi slipper for at skulle se på BMS kraner mv…
Jeg har også undret mig over der ikke allerede er sket noget ang. sæsonkortkøb til det nye stadion....der må være et eller andet, der driller....det ligner ikke JN at misse sådan en chance for ekstra og hurtige penge i kassen
Kan ikke lige huske, i hvilken podcast jeg hørte det, men jeg mindes at have hørt, at AGF ikke kunne sætte salget af pladser/sæsonkort til det nye stadion i gang, før der var underskrevet en lejekontrakt for det nye stadion, hvilket jo giver fin mening. Men det er heldigvis faldet på plads nu
Jeg kan godt forstå, hvis de venter, indtil de blandt andet har testet tribunerne med sæder først. Tænk nu, hvis der lige skal være et par sæder færre pr. række, så vil det være et stort puslespil at flytte folk rundt.
Det gode ved byggeriet er at man næsten kan få svar på alle sine spørgsmål via deres Instagramprofil. Her fremgår det hvordan kranerne skal komme ud igen:
Det gode ved byggeriet er at man næsten kan få svar på alle sine spørgsmål via deres Instagramprofil. Her fremgår det hvordan kranerne skal komme ud igen:
Synes godt jeg havde et et opslag om det. Og det er ret imponerende så kompakte de kraner kan blive når man tænker på hvor store de ser ud når de er i brug.
P.S. Det er jo nærmest umuligt at skrive et indlæg i denne tråd uden det flyder med seksuelle undertoner
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.