New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 635K
Ny Ceres Park
Når det offentlige er involveret - og jeg har faktisk en socialdemokratiske sympatier - så bliver man meget let bekymret for arbejdsindsatse….jegtrorikke en døjt på åbningskamp i juli/august -26! Slet, slet ikke!!
Jeg må tilstå, at jeg ikke har oplevet en voldsom stor forskel i arbejdsindsats i mine ansættelser i hhv Aarhus Kommune, Rambøll Management Consulting og Aarhus Universitet (staten). Flere timer om ugen ved Rambøll, men samme arbejdsdisciplin og -indsats…

Man har i øvrigt fået ny projektchef her fra den 1. august og hun skal vel også lige have tid til at falde til.
Vi bør i øvrigt takke de højere magter for det ikke er Stig Inge Bjørneby der står for rekrutteringen i Kongelunden, så ville stolen stadig være tom og først blive besat 31/8 kl. 23.55.00 med en lykkeridder iklædt et yderst tvivlsomt cv.

Vi bør i øvrigt takke de højere magter for det ikke er Stig Inge Bjørneby der står for rekrutteringen i Kongelunden, så ville stolen stadig være tom og først blive besat 31/8 kl. 23.55.00 med en lykkeridder iklædt et yderst tvivlsomt cv.
Nok nærmere en lejeaftale med en overskydende projektmedarbejder fra en eller anden obskur sjællandsk kommune.

Til gengæld har SIB lige ansat en til afdelingen der er danmarksmester i projektstyring. Jeg ved godt der er sagt i spøg, men med den grad af seriøsitet der alligevel giver et underligt karaktermord på ham. Hvilken historik baserer I jeres forventning om at han løser det hele med en eller anden obskur spiller i sidste time? Er I ikke bare lidt pirrelige over at gå og vente på en profil til holdet? :)

Til gengæld har SIB lige ansat en til afdelingen der er danmarksmester i projektstyring. Jeg ved godt der er sagt i spøg, men med den grad af seriøsitet der alligevel giver et underligt karaktermord på ham. Hvilken historik baserer I jeres forventning om at han løser det hele med en eller anden obskur spiller i sidste time? Er I ikke bare lidt pirrelige over at gå og vente på en profil til holdet? :)
Det er unfair at bruge fakta i debatter herinde ;)

Jeg er vel bare blevet skuffet de sidste 2 vinduer i streg, hvor han, i mine øjne, har fejlet med at løse nogle de positioner hvor vi har problemer.

Sidste sommer fejlede han med Bech til allersidst, og hev en leje spiller ind fra Ungarn, det er fakta. Det frygter jeg igen denne sommer.

Jeg er vel bare blevet skuffet de sidste 2 vinduer i streg, hvor han, i mine øjne, har fejlet med at løse nogle de positioner hvor vi har problemer.

Sidste sommer fejlede han med Bech til allersidst, og hev en leje spiller ind fra Ungarn, det er fakta. Det frygter jeg igen denne sommer.
At kalde scenariet og forløbet med Bech en fejl, er useriøst - undskyld sproget. At man ikke kan regne med en voksen mands ord, kan man ikke laste SIB

Ja, det måtte vel være den der blev henvist til, men som Odonten ovenfor må jeg sige at jeg synes det er ret voldsomt at konkludere at SIB handler mærkelige obskure spillere i sidste time på baggrund af at han blev snigløbet for et år siden. Om noget viser det vel at man forsøger at finde spillere der kan forstærke holdet? Man kan sagtens synes niveau og alder og position osv er andet end man håbede på, men jeg har svært ved at se empirien i at der intet sker før et eller andet i panik til allersidst. Heller ikke i det her vindue og mon ikke der også kommer noget mere til der virker interessant.

At kalde scenariet og forløbet med Bech en fejl, er useriøst - undskyld sproget. At man ikke kan regne med en voksen mands ord, kan man ikke laste SIB

Men man kan laste ham at han satser på én mand, til allersidst i vinduet. Han kunne have handlet tidligere, og have haft backup spillere, istedet for en leje spiller fra Ungarn.

Men man kan laste ham at han satser på én mand, til allersidst i vinduet. Han kunne have handlet tidligere, og have haft backup spillere, istedet for en leje spiller fra Ungarn.

Sidste år var vi alle helt oppe at ringe over udsigten til at hente Bech. Jeg gætter på, at vi netop var i spil til Bech, fordi vi ventede så længe, at vi var bedste mulighed tilbage (indtil FCM overbød os). Så når SIB ventede i det her tilfælde, gætter jeg på, at det var fordi han satsede på maksimal kvalitet.

Iøvrigt hentede SIB Dalsgaard inden vinduet åbnede. Det viser netop rettidig omhu og modbeviser påstanden om, at vi venter til sidst.

Sandheden er nok nærmere, at SIB er villig til at vente for at få mest mulig kvalitet for pengene. Og at han også er villig til at springe et vindue over om nødvendigt. Det kan man fint kritisere. Men jeg hat også svært ved at se, at SIB skulle lave panikhandler i nævneværdig grad.

Spilleren fra Ungarn kan jo netop have været backuppen.

Nå men tilbage til at vi ikke bliver klar til sæsonstart 26'. Det er jo som sådan meldt ud og jeg tænker bestemt at der er flere faktorer der medvirker til det.

Ja. Det kører kommunalt og når man skal følge reglerne og ikke bipasse, som en hvis Farum borgmester gjorde, så tager det desværre tid.

Der er skiftet for meget ud i Kongelunden.

Der skal tages særligt hensyn til at der bygges op af fredede bygninger.

Men spørgsmålet er også om AGF kan få en aftale med Divisions foreningen der giver mulighed for at hjemme start rykkes til september. Det er selvfølgelig mange runder på udebane i træk, men nok den bedste løsning.

Ellers hedder det vel spil på stadion og hold den officielle åbning til en særlig kamp mod et tophold midt på sæsonen. Fx Brøndby, FCK

Ja, det interessante er at følge deres "byggenyt" side, hvor de var begyndt at skrive noget hver måned. Der har dog ikke været opdateret siden april. Men jeg synes jeg læste et eller andet sted, at de var i gang med kloakering også nu. Men jeg håber da ikke at meget står stille fordi de venter på at AGF forlader stadion og resten kan rives ned.

Hvordan bliver man egentlig danmarksmester i projektstyring? Har de en konkurrence ala Skills:cool: Jeg kan næsten se det for mig ;)

Hvis man kunne tænke sig at få et indtryk af, hvordan stemningen kan blive på det nye stadion, så er der på tirsdag live-billeder fra FCM's udekamp på Groupama Arena, som indvendig er næsten identisk med vores nye stadion.

Så kan man jo samtidig heppe lidt på ungarerne som tak for alle de rundvisninger, de har tilbudt vores research team.

Hvis man kunne tænke sig at få et indtryk af, hvordan stemningen kan blive på det nye stadion, så er der på tirsdag live-billeder fra FCM's udekamp på Groupama Arena, som indvendig er næsten identisk med vores nye stadion.

Så kan man jo samtidig heppe lidt på ungarerne som tak for alle de rundvisninger, de har tilbudt vores research team.
Om så ungarerne havde spillet på en græsmark i Kápolnásnyék, havde jeg heppet på dem.

Latest posts

Back