New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: FCM - AGF, mandag d. 20.4. kl. 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 734
  • Views Views: Views 24K
Added to Calendar: 20-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    70
  • Poll closed .
Tullberg bliver ved med det der 'yngste FCM-hold'. Det er da sikkert meget fint, men jeg ser det som whataboutism. Når man træner et hold som FCM med den bredde og styrke der er, bliver det forklarmigrøv med unge spillere.

Hvis han stiller op med et ungt hold, i kampe FCM skal vinde, må det være fordi han har unge spillere på meget højt niveau.

Det er et positivt budskab med unge, men Tullberg når man er i win now mode, så kan skal om unge og proces stort set kun ses som en bortforklaring.
Og de stillede op uden angriber osv - der skulle vist tales skader og fravær uden at kalde det skader og fravær.

Tullberg bliver ved med det der 'yngste FCM-hold'. Det er da sikkert meget fint, men jeg ser det som whataboutism. Når man træner et hold som FCM med den bredde og styrke der er, bliver det forklarmigrøv med unge spillere.

Hvis han stiller op med et ungt hold, i kampe FCM skal vinde, må det være fordi han har unge spillere på meget højt niveau.

Det er et positivt budskab med unge, men Tullberg når man er i win now mode, så kan skal om unge og proces stort set kun ses som en bortforklaring.
Ja der er noget Trump i hans retorik, han gentager pointer i en uendelighed, og pointen omkring unge spillere og i øvrigt har han også nævnt at AGF har den ældste trup, jeg ser det som en undskyldning for at smide mesterskabet hvis han ikke lykkes med Superligahistoriens stærkeste trup, og en ejer der har strukket sig meget langt, for at få et mesterskab i år.

Puha det tester altså nervesystemet det her!

Jeg synes vi stiller et rigtig godt hold og er meget er spændt på at se Andersen. Han kunne godt gå hen og brænde banen af.

Jeg tror fandeme vi vinder. Kom så de hviiie!
Jeg har faktisk en god mavefornemmelse med kampen. Problemet er bare at jeg overhovedet ikke stoler på den...

Forbandet sympatisk FCM-fan i form af Felix. Respekt for AGF og håb på egne vegne.

Jeg kan sagtens kippe med flaget i respekt for FCMs styrke og deres præstation i Europa. Og de har vist skræmmende styrke, når de er bedst.

Jeg har ikke noget mod Tullberg, men har svært ved tanken om at se ham triumfere, og især Steinlein. FCMs spillere - ikke noget problem, de har gjort det glimrende.

Hvordan havde det hele set ud hvis Thomasberg stadig var træner for FCM?

Mit bud er man ville tale om en fantastisk AGF-sæson, men erkende at FCM bare har været bedre med fremragende pointsnit. Kommentatorerne vil nok også tale med behersket begejstring om FCMs kedelige stil med dødbolde, og hvordan Thomasberg roligt har doseret sit hold.

Derfor er jeg egentlig godt tilfreds med Tullberg som FCM-træner.

Synes det er super godt set at starte med Andersen fra start. Synes at hans få minutter mod FCN så rigtig gode ud. Alternativt ville det være Mølgaard som skulle tage den men vi ville mangle en del i kombinationsspillet. Modigt af JP og stor thumbs up herfra
Det var meget lovende, men det er noget af en udvikling fra en lang skade til et fint indhop til straks efter at starte inde i en absolut topkamp. JP har modet, men jeg tror også på at man har ført ham så fornuftigt frem at man tør tro på at indhoppet sidst vitterligt viste at det kun er de allersidste procenter i kampform der kan vente. Det vil også være en rigtig god styrkelse af truppen at han kan være en løsning de sidste kampe.

Latest posts

Back