New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - Viborg, søndag d. 17.5. kl. 17.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 57
  • Views Views: Views 3K
Added to Calendar: 17-05-26

Hvem vandt mester skabet

• Total voters
    47
  • This poll will close: .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - Viborg, søndag d. 17.5. kl. 17.00
Det er en af de sjældne kampe, hvor et nederlag er glemt i det øjeblik dommeren fløjter af (med mindre vi får en røvfuld) men fansene på stadion fortjener et tændt hold, som med en god indsats vil sige tak for den uforglemmelige og enestående opbakning.

Når det er sagt, vil jeg ikke græde over, VFF vinder bronze eller får Tivolikampen. De er blevet en sympatisk klub.
Enig mht Viborg. Efter i mange, MANGE år at have været en skrækmodstander, er det nu en klub, hvor jeg letter anerkendende på hatten (hvis ellers jeg gik med hat😑). Eneste minus er dog deres store sponsor Bach-gruppen …

Jeg må indrømme jeg var rædselsslagen for en ustyrlig pitch-invasion hvis vi vandt DM hjemme i runde 32. Selvom DBU nok aldrig i livet vil afgøre DM på skrivebordet vil det stadig være et ubehageligt åg at slæbe rundt på.

Nu hvor alle har haft en uge til at ryste de værste spændinger af os tror jeg på en rolig afslutning.
Tror også det bliver uden invasion

Jeg må indrømme jeg var rædselsslagen for en ustyrlig pitch-invasion hvis vi vandt DM hjemme i runde 32. Selvom DBU nok aldrig i livet vil afgøre DM på skrivebordet vil det stadig være et ubehageligt åg at slæbe rundt på.

Nu hvor alle har haft en uge til at ryste de værste spændinger af os tror jeg på en rolig afslutning.
Samme frygt jeg havde siddet med. Jeg er ikke i tvivl om baneinvasion, hvis Bogere’s mål havde været i sidste runde med et mesterskab på spil!

Jeg håber virkeligt at vi slipper for en baneinvasion. Konsekvensen af en ukontrolleret baneinvasion er umulig at forudsige, både i forhold til sikkerhed i forbindelse med afviklingen af den aktuelle kamp, men også i forhold til efterfølgende straf.
Mulige konsekvenser kan være:
- kampen afbrydes og vi taberdømmes.
- Medaljeoverrækkelse kan ikke håndteres sikkerhedsmæssigt forsvarligt og må droppes/udskydes/flyttes
- Selvfølgelig en massiv bøde og tilskuerstraf
- Vi kan risikere at skulle åbne næste sæson som forsvarende mestre uden stemningsafsnit eller måske helt uden tilskuere.

Lad os nu udnytte kampen på søndag til at hylde spillerne og klubben. Der er rig mulighed for at feste og fejre uden at ødelægge det for alle andre.

Jeg håber virkeligt at vi slipper for en baneinvasion. Konsekvensen af en ukontrolleret baneinvasion er umulig at forudsige, både i forhold til sikkerhed i forbindelse med afviklingen af den aktuelle kamp, men også i forhold til efterfølgende straf.
Mulige konsekvenser kan være:
- kampen afbrydes og vi taberdømmes.
- Medaljeoverrækkelse kan ikke håndteres sikkerhedsmæssigt forsvarligt og må droppes/udskydes/flyttes
- Selvfølgelig en massiv bøde og tilskuerstraf
- Vi kan risikere at skulle åbne næste sæson som forsvarende mestre uden stemningsafsnit eller måske helt uden tilskuere.

Lad os nu udnytte kampen på søndag til at hylde spillerne og klubben. Der er rig mulighed for at feste og fejre uden at ødelægge det for alle andre.
Dette! 1.000 procent enig.

Please, lad nu ikke dette ende ligesom den evindelige, ørkesløse pyro-diskussion... 🙏

Last edited:
Det Hvide Snit har talt med Jakob Poulsen, han holder de spillere ude der har skavanker, de kunne konstatere at følgende spillere ikke træner fuldt med, eller har vist tegn på problemer:

Jesper Hansen
Henrik Dalsgaard
Kevin Yakob
Janni Serra
Stefen Tchamche
Rasmus Carstensen
Markus Solbakken

Det ser ud til at give følgende startopstilling imod Viborg:

Mads Hedenstad
Felix Beijmo - Frederik Tingager - Eric Kahl
Gift Links - Magnus Knudsen - Kristian Arnstad - Frederik Emmery
Sebastian Jørgensen - James Bogere - Tobias Bech​

Dette! 1.000 procent enig.

Please, lad nu ikke dette ende ligesom den evindelige, ørkesløse pyro-diskussion... 🙏
Jeg skal være ærlig og sige, at jeg kunne se mig selv løbe på banen efter kampen, hvis det blev afgjort i sidste runde. Jeg ville i hvert fald ikke afvise, at jeg ikke kunne lægge bånd på mig selv.

Men det her er noget andet. Vi har for helvede fejret det godt og grundigt i en uge på det tidspunkt. Det vil på mig virke påtaget og slet ikke spontant, som det nogle gange kan forsvares med.

Lad os nu for fanden bare nyde det. Vi skal nok komme tæt på spillerne.

(Jeg er for øvrigt pro pyro, men håber, de lader det lægge uden for stadion på søndag.)

Det Hvide Snit har talt med Jakob Poulsen, han holder de spillere ude der har skavanker, de kunne konstatere at følgende spillere ikke træner fuldt med, eller har vist tegn på problemer:

Jesper Hansen
Henrik Dalsgaard
Kevin Yakob
Janni Serra
Stefen Tchamche
Rasmus Carstensen
Markus Solbakken

Det ser ud til at give følgende startopstilling imod Viborg:

Mads Hedenstad
Felix Beijmo - Frederik Tingager - Eric Kahl
Gift Links - Magnus Knudsen - Kristian Arnstad - Frederik Emmery
Sebastian Jørgensen - James Bogere - Tobias Bech​
Mon ikke Paddy starter inde, så han kan klappes fra banen i anden halvleg? Medmindre de annoncerer forlængelse inden da.

Jeg skal være ærlig og sige, at jeg kunne se mig selv løbe på banen efter kampen, hvis det blev afgjort i sidste runde. Jeg ville i hvert fald ikke afvise, at jeg ikke kunne lægge bånd på mig selv.

Men det her er noget andet. Vi har for helvede fejret det godt og grundigt i en uge på det tidspunkt. Det vil på mig virke påtaget og slet ikke spontant, som det nogle gange kan forsvares med.

Lad os nu for fanden bare nyde det. Vi skal nok komme tæt på spillerne.

(Jeg er for øvrigt pro pyro, men håber, de lader det lægge uden for stadion på søndag.)
100% enig - har det præcis på samme måde....og så håber jeg på kanon stemning hele stadion rundt og pæne præstationer af marginalspillerne/reserverne, der får spilletid

Latest posts

Back