New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 190K
Lidt nyt fra træningsbanen
Det er helt på månen at læse ellers gode saglige debattørers bud på en startopstilling. Uwe kommer aldrig til at stille med så mange reserver. Primært fordi mange af dem der bliver nævnt jo ikke er klar til at spille i det system vi praktiserer.

Mit bud er

Hansen
Dalsgaard - Tingager - Kahl
Beijmo - Arnstadt - MEM - Andersson - Links
Bech - PM

Bliver NP klar kunne han godt erstatte Arnstadt.

Fik mulighed for at smutte kort forbi og så kun fra 10. til 30. minut. Her havde Gyamfi lige udlignet og efterfølgende fik GF to friløbere ved Brandhof og Andersen. Sidstnævnte scorede flot og Brandhof fik næsten afdriblet målmanden. Mener serviceringen var fra henholdsvis Power og Duelund. Spøjst nok var begge chancer jo noget vi slet gør os i på holdet, fordi der ikke er nogen der kan og vil løbe i “hullerne” med fart. Det var blæsende og pivkoldt på en hurtig bane, og der blev gået til makronerne. GF blev langsomt mere sikre i organisationen og i samspillet og spillede i højt tempo. Især Brandhof og Andersen fik løbet nogle meter. Forsvaret så noget spinkelt ud i modvinden. Kun Akoto udmærkede sig. Angriberne var lidt svære at bedømme. Lidt ups and downs. Badji får fat i nogle dueller i luften og Gyamfi laver små fikse ting, men kan sket ikke lide, når der bliver gået på kroppen. Men desværre for lidt at bedømme på.

Eneste nye var vel, at Polle stadig var på cykel og ikke på banen med de øvrige
Tak fordi du gider skrive de små updates, det er virkelig værdsat! 👍

Hvad angår NP er han vel lukket ned for 2024. Arnstadt ejede banen i søndags og så hellere sende de halvgamle ben på juleferie så de kan være på 100% til træningsstart i januar

Så er årets sidste åbne træning slut, og der var fyldt godt op med journalister - og spillere 😉.

Og så kommer dilemmaet. Skal man ud fra træningen løfte sløret for, hvordan vi stiller op mod det trænerløse Brøndby søndag? Og lige akkurat i så afgørende en enkeltkamp, synes jeg det ikke. Så I må nøjes med en teaser. De stiller med min yndlingsopstilling 🤗. Og med den er min optimisme vokset. Jeg tror de går efter at vinde 😎.

Så er årets sidste åbne træning slut, og der var fyldt godt op med journalister - og spillere 😉.

Og så kommer dilemmaet. Skal man ud fra træningen løfte sløret for, hvordan vi stiller op mod det trænerløse Brøndby søndag? Og lige akkurat i så afgørende en enkeltkamp, synes jeg det ikke. Så I må nøjes med en teaser. De stiller med min yndlingsopstilling 🤗. Og med den er min optimisme vokset. Jeg tror de går efter at vinde 😎.
KEVIN YAKOB!!! 😍

Du tror simpelthen at Brøndbys assistenter læser med herinde og lægger deres taktik ud fra dine observationer til en åben træning :) Sig nu bare hvad du tror :ROFLMAO: Så havde de da bare sendt en scout til træningen.

Meget kan man sige om vores startopstilling under Uwe, men overraskende er den sjældent...

Du tror simpelthen at Brøndbys assistenter læser med herinde og lægger deres taktik ud fra dine observationer til en åben træning :) Sig nu bare hvad du tror :ROFLMAO: Så havde de da bare sendt en scout til træningen.
Det er ikke noget jeg tror. Det er noget jeg ved. Vi herinde er ikke blot berømmede men også berygtede 😂.
Kærlig hilsen Møllerens fanclub.

OK så kommer den (men ikke noget med at sladre til BIF!):
Hansen
Beijmo - Anderson - Poulsen - MEM - Links
Bech - Paddy​
men ssshhhhhh….

Last edited:
OK så kommer den (men ikke noget med at sladre til BIF!):
Hansen
Beijmo - Anderson - Poulsen - MEM - Links
Bech - Paddy​
men ssshhhhhh….
😂😂😂 Scott McLachlan er aldrig i Danmark og Birk har kun været optaget af at blive kalif i stedet for kaliffen. Så en af de få seriøse kilder de har haft tid til at holde øje med er nærværende Forum, og nu bliver de da helt rundforvirrede efter at Kammerat Knogle har kastet dette østtyske røgslør ud på nettet. Jeg skrev jo, at de ville forsøge at vinde 😂.

Kan man smide Arnstad af?
Nej. Og det kommer man heller ikke til at gøre. Begge hold kan nærmest stille i stærkeste opstilling, så nu er det form på dagen, der bliver afgørende. Mon ikke Uwe som sædvanlig udtager 21 mand, men denne gang ender med at Polle bliver nr. 20, der kan benyttes til sidst, hvis kampen skal kriges hjem. Senest var Clement Bischoff en mundfuld for Beijmo, og om de nu skifter til 4-3-3 eller ej, tror jeg at Mølgaard kommer med for at kunne lukke ned for spillere som ham (og Kvistgaarden). Og med Mølgaard og Links kan vi nu få en hurtig mand i begge sider. Både når der skal forsvares, eller når der skal rykkes hurtigt frem.
Tror det vigtigste bliver, at vi tør at komme længere frem på banen, og det bliver vi nødt til.

Latest posts

Back