Ja. Det kan man da håbe i hvert fald. Udfordringen er, at der er sygdom i truppen. Højlund og Andersen er pt ude. De kan nå at blive klar, men flere kan nå at blive syge. Og så skal vi op mod et skotsk hold med ild i øjnene, alt at vinde og en fantastisk opbakning.
Skotterne skal frem på banen for at skabe et resultat. Og det bør ligge godt til os, når vi forhåbentligt spiller med Froholt, Isaksen og Højlund. Men de er i min optik nøglen. Uden dem, bliver det en lang forsvarskamp.
Jeg kan isoleret set godt acceptere resultatet i går et stykke af vejen. Jeg synes, Riemer tager de rigtige valg ved at starte uden Froholt og Hjulmand af hensyn til karantænefaren.
Han er også udfordret på spidsangriberen, hvor hans første, andet og tredjevalg alle er indisponible. Wind og Biereth i deres nuværende tilstand gør ikke meget skade.
Jeg synes til gengæld, det er ret kritisabelt, at han ikke skifter Froholt og Hjulmand ind, da vi er på 1-0 og Grækenland er på 3-0. På det tidspunkt mener jeg, vi burde have gået 100% efyer at lukke puljen, og der er alt for lidt bevægelighed i en offensiv med både Wind og Eriksen på banen.
Og så er er det bare for meget at smide fire point i tre hjemmekampe mod så relativt svage modstandere. Mod skotterne var det taktiske oplæg horribelt. I går var det mere omstændighederne, der tabte pointet for os.