New posts

Landsholdstråden

• Thread starter Thread starter ramloser
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 136K
Den forlængelse af Riemer kan hurtigt vise sig at være hjernedød eller rettere det er den men nu kan DBU til marts se rigtig, rigtig dumme ud.

Helt enig. Det er en forlængelse der ikke giver den store mening. Hvad ville man tabe ved at vente nogle måneder? Reimer får jo ikke et bedre tilbud?

Vi kan nu stadigvæk vinde den her kamp, men det kunne nemt ende rigtigt dyrt at være så arrogant i sin tilgang til kampen, hvor man spare så mange spillere som man gjorde.

Vi kan nu stadigvæk vinde den her kamp, men det kunne nemt ende rigtigt dyrt at være så arrogant i sin tilgang til kampen, hvor man spare så mange spillere som man gjorde
Ah, vi burde have nok kvalitet til at slå Belarus selvom de forskellige spillere blev sparet.

Vi havde jo masser af chancer, men de var bare effektive på deres få chancer.

Jeg synes ikke det er en arrogant tilgang han kommer med i dag.

I en kvalifikationsturnering skal man vinde sine hjemmekampe. Riemer har tabt fire point mod Skotland og Hviderusland. Det er virkeligt ringe, uagtet at vi også har spillet virkeligt flotte kampe. Det er en mindre skandale, at vi ikke gjorde tingene færdig i aften. Og det er en mindre skandale, hvis det ikke var Vestergaards sidste landskamp. Han har slet ikke niveauet længere.

Ah, vi burde have nok kvalitet til at slå Belarus selvom de forskellige spillere blev sparet.

Vi havde jo masser af chancer, men de var bare effektive på deres få chancer.

Jeg synes ikke det er en arrogant tilgang han kommer med i dag.

Men det havde vi så ikke? Vi havde ikke mange kæmpe chancer, tværtimod spillede vi den ufarligt rundt og rundt, ligesom til sidst under Hjulmand.

Jonas Wind og Eriksen må gerne få bare lidt mere kampform før de skal starte inde på landsholdet igen.

Hviderusland var effektive, men nyder også godt at et lidt gumpetungt midterforsvar hos os.

Det er vildt hvis man misser kvalifikationen og kan se tilbage på kamp man ikke kunne vinde hjemme mod Belarus. Det er under alle omstændigheder en gruppe vi skal vinde, men det kan jo også stadig lade sig gøre og ellers må vi se med playoff.

Udløb Riemers kontrakt til sommer? Spørgsmålet er vel om man under alle omstændigheder kunne finde på at udskifte ham hvis vi missede vm, der plejer vist at skulle meget til hos DBU. Ellers ville det have givet mening lige at vente til vm-deltagelsen var sikret.

Det er i hvert fald lidt ironisk at Riemer prøvede at fedte sejren hjem ved at spare nogle profiler frem mod Skotland-kampen. En kamp der (måske) havde været uden betydning, hvis Andersen og Froholdt havde spillet fra start i dag.

Tja - jeg forstår ham egentligt godt i den prioritering.

Jeg synes måske snarere, at han ramte forkert taktisk og blev ramt af, at der var for mange mellemrumsspillere i startopstillingen.

Generelt synes jeg, at det er grotesk, at man ikke trak forlængelse til efter denne termin. Dermed ikke sagt, at det er forkert at forlænge, men hvorfor det hastværk? Det har været op og ned med Riemer indtil videre.

Latest posts

Back