Fodboldnyheder, livescore, resultater, stillinger og tabeller - Bold har alt til fans af fodbold, som vil være opdateret på det seneste i fodboldens verden
'Kæft en løjerlig kamp.
Grækenland var egentlig bedst i lange stræk og så tog de sig ellers en koger i størrelsesordenen AGF anno 2005...hold da kæft et par foræringer og et flot hjørnespark.
Vestergaard giver mig lange løg - jeg sad i ramme alvor og tænkte, at Tingager (havde han ikke været skadet) ville kunne gøre præcis det samme som Vestergaard, bare bedre. Men TK må godt nok sidde i Udine og forsøge at regne ud, hvorfor Riemer ikke ringer...
TK er skadet, men var det muligvis ikke, da truppen blev udtaget. Jeg synes bare Riemer skulle have spillet Joachim Andersen og AC i centerforsvaret. Der MÅ da være en højre back, som kan bruges med mindre risiko end tunge Vestergaard i centerforsvaret.
TK er skadet, men var det muligvis ikke, da truppen blev udtaget. Jeg synes bare Riemer skulle have spillet Joachim Andersen og AC i centerforsvaret. Der MÅ da være en højre back, som kan bruges med mindre risiko end tunge Vestergaard i centerforsvaret.
Ja, der var et eller andet helt forandret fra de seneste kampe, hvor Andreas Christensen og Joachim Andersen har styret forsvaret med rolig og sikker hånd.
Grækenland havde en motorvej ned gennem midten af banen, og det går bare ikke i længden.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.