Kamptråd Kamptråd 25/26: Sønderjyske - AGF, søndag d. 20.07. kl. 16.00
Martin Hansen
Experienced member
Jeg synes det er langt mere bekymrende at Haderslevs skift til at dække mand ramte så hårdt. Hvis man havde været bedst men bare skulle leve med Wahlstedt detonerede, var det en anden sag.
En træner kan lave nok så mange taktiske justeringer i løbet af en kamp - i praksis er det ret begrænset - men hvis spillerne er mentalt ramte, hjælper det sjældent meget og igen, JP prøvede hurtigt med 2 indskiftninger.
En træners fornemmeste opgave er at i løbet af ugen klargøre holdet til den kommende kamp men en træner kan altså ikke forberede et hold på målmanden laver en gigantisk brøler på et hold som kommer fra et horribelt slutspil. Det er menneskeligt at det rammer mentalt hårdt.
Jeg vil helst ikke lyde som en JP fanboy, som mener, han ikke gør noget forkert. Jeg var og er ikke overbevist om, han er den rette men jeg synes nogle af indlæggene siden kampen tenderer til det useriøse.
Heldigvis har der også være begrundet seriøs kritik og tak for det!
Haderslev må forventes at høre til i den bløde del af ligaen og når de kunne dominere AGF efter den gode indledning, kan andre også gøre det.
FCM kan ikke vinde hjemme over OB, FCK og deres 200 mio. kr. startopstilling slider i det mod Viborg og Randers var dårligst mod Vejle.
Det var en helt normal premiererunde, hvor kun BIF viste overbevisende takter. Alle andre hold har en masse de skal rette op på men ingen klubber har grund til en fanbase overreagerer så voldsomt som vores.