Kamptråd Kamptråd 25/26: Sønderjyske - AGF, søndag d. 20.07. kl. 16.00
Er enig i det meste her. Jeg tror Yakobs dynamik er svaret på spørgsmålet omkring Polle, i hvert fald indtil de spiller med 3 på midtbanen igen.Okay, jeg synes godt nok der er rigtig mange der har smidt deres ja-hat ud.
Nej, det var ikke en køn kamp fra os i dag. Det var faktisk som at se os i slutningen af sidste sæson.
Men vi er enige om at det er første kamp i en ny sæson, og at det er første kamp under JP, ikke?
Vi har spillet med Uwe’s system og metoder i nogle år, og det tager lidt tid at vænne sig til en ny træner og den måde, som han vil spille på. Ikke ret mange herinde virker til at have lyst til at give JP chancen igen på fredag.
Jeg tror at der vil gå 2-3 uger før vi ser JP’s spilfilosofi slå igennem, og så skal det nok blive bedre - tror jeg.
Men jeg tror så også, som flere af jer, at PM og NP snart må være fortid som startere. Men hvem vil I starte med i stedet for? Personligt ville jeg smide Arnstad ind i stedet for NP og så prøve med Serra mod Randers - og hvis han ikke lykkedes så, så smide Tchamche derop.
På 9eren synes jeg Badji har alle forudsætninger for at kunne bidrage. Hvis det var ham der havde været i hundeslagsmål med Magnus Jensen i dag, havde det næppe været så ensidig en dyst.