New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 326K
"Hvor blev de af"-tråden
Reelt kun Diaz og Jota (Gomez udgik efter 10 min) fra stærkeste opstilling. Når man starter med en 17-årig på midtbanen ligner det mere en kakuleret strategisk exit.
Haha, man smider sgu ikke chancen for The Treble!
Det lyder mere som noget Liverpool-fans siger til sig selv for bedre at acceptere det.

Der er to andre turneringer der er vigtigere for dem, men det er nok lige så meget at de ikke er sammenspillede der koster i sådan en kamp. Den samlede værdi og lønninger er da sikkert over Plymouths, så stadig en fin skalp til historiebøgerne. Det havde været fint med en scoring af Bundu i sådan en kamp, men uanset godt at se ham have lidt succes på et fint niveau efter at man frygtede at karrieren måske kom ud på et sidespor. De har slået to PL-klubber ud nu, men går nok ikke hele vejen...

Efter kampe som denne kommer der kommentarer som dette: "Tankevækkende at der ikke er flere, der stepper op og viser, de vil være en del af førsteholdet." og "Det er sådan nogle kampe man som reserve og akademi spiller skal præstere i hvis man vil vise sig frem." på bold.dk og det siger lidt om at mange undervurderer i hvor høj grad fodbold er et holdspil og hvor meget et sammetspillet hold betyder.

Antallet af afleveringer LFC: 550+ / 85% i forhold til PA: knap ca 175 / 55% siger en del om kvaliteten på spillerne og deraf følgende overvægt i spillet, men når spillet bliver kompakt foran modstanderens mål, så er det så meget lettere at forsvare, hvis ikke modstanderen er knivskarpe. Det kommer kun gennem spillede kampe og ved at spille kampe som et hold.

Men nu er vi tilbage ved "Uwe hader talenter" diskussionen, så jeg stopper bare her.

Haha, man smider sgu ikke chancen for The Treble!
Det lyder mere som noget Liverpool-fans siger til sig selv for bedre at acceptere det.

Acceptere hvad? 🤷‍♂️

Opstillingen og en fridag til en del vigtige spillere viser i hvertfald at det ikke blev prioriteret. Forskellen mellem denne kamp og Tottenhamkampen siger en del om det.

Sikkert en fed dag for Bundu og det kan jeg godt unde ham. (y)

Intet personligt, men den holdning ryger over i bunken af mange, der gør at jeg ekstra meget håber at Liverpool misser mesterskabet.
Hjælper det, at jeg overhovedet ikke smilede? Jeg er pissetræt af, at man smider en "let" kamp mod et meget lavt rangerende hold. Jeg synes det er respektløst overfor turneringen, og jeg synes det ødelægger momentum for holdet. Det er tudedumt.

Er der andre, større turneringer? Yup!
Men FA Cuppen er vigtig (også i Liverpool), og jeg synes aldrig, ALDRIG, det giver mening at smide kampen. Det hold man stillede op med i dag, kunne ikke forventes at vinde en kamp, mod fuldvoksne fodboldspillere.

Intet personligt, men den holdning ryger over i bunken af mange, der gør at jeg ekstra meget håber at Liverpool misser mesterskabet.

Intet personligt, men jeg ved ikke hvorfor du tror at din bunke af ligegyldige holdninger, har nogen som helst relevans for alle de forventer at de ikke gør. For det er vel kun til ære for dem, at du ytrer det der? :cool:

@Stone Cold Præcis, det hold som de stillede med var ikke beregnet til at generere en sikker sejr.

Der er en del, som har bebrejdet Slot at han trækker for hårdt på få spillere og ikke roterer nok. Nu ved vi i hverfald hvad hans plan er. At spille fire turneringer på en gang kan intet hold, så enten skal man sænke niveauet hen over mange kampe ved at rotere spillere eller droppe en af turneringerne.

Hvis det var AGF og valget stod mellem at droppe pokalen for at vinde ligaen eller at blive toer i begge, ved jeg fandme godt hvad jeg ville foretrække.

Hjælper det, at jeg overhovedet ikke smilede?
Ja, lidt. Dog ikke på mit overordnede håb af PLs udfald 😄

Intet personligt, men jeg ved ikke hvorfor du tror at din bunke af ligegyldige holdninger, har nogen som helst relevans for alle de forventer at de ikke gør. For det er vel kun til ære for dem, at du ytrer det der? :cool:

Jeg ved ikke hvem 'alle' er og jeg aner ikke hvad den gennemsnitlige Liverpoolfan forventer.
Prøver at undgå værtshuse mens de viser Liverpool. Man ved at alle damer også er gået.

Mikkel Bro Hansen sidder på bænken for Bodø/Glint i dagens Europa League kamp i Twente.

Jeg ved ikke rigtigt, hvad man/jeg skal mene om det, men hvis man kommer på banen i 2. halveg vil det da, som absolut minimum, være bemærkelsesværdigt.
Mikkel Bro Hansen brugte også hele returkampen på bænken, men stadigt imponerende 1) at Bodø/Glimt kan avancere i Europa League, 2) at han kan være en del af truppen på det niveau. Hånden på hjertet vil AGF jo ikke kunne tilbyde det samme pt, også selv om han skulle have fået en større chance i førsteholdstruppen.

Frederik Ihler kom også på banen for Molde, der avancerede i Conference League. Stærkt nok for norsk fodbold og for ex-AGFerne.

Gyamfi har lige trukket et rødt kort i noget der kunne minde om en solo-aktion for Hobro
Episoden er beskrevet her. Det lyder som en god aktion ift at udnytte noget fart og opportunisme, men lidt heldigt at fremtvinge en udvisning.

Latest posts

Back