New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 3K
  • Views Views: Views 225K
"Hvor blev de af"-tråden
Man må sige han greb chancen i de tre kampe han fik, også selvom han ikke fik lov til at fortsætte. Spillerne har også talt positivt om ham.
Ja, men vel også noget nær den bedste position man kunne sætte ham i. Lyder til han virkeligt dygtig til mandskabsbehandling, så den ideelle situation at bruge ham i, hvor han lige skulle sparke noget energi og tro ind i en trup som var lidt ramt mentalt. Er det ikke de berømte første 16 kampe man siger at et trænerskifte har en effekt?

Men selvfølgeligt positivt for hans værdi på trænermarkedet, selvom det nok ikke indikerer det store om hans evner som taktikker m.m.

Jeg synes de journalister skulle ta' og skide i havet, hvis de ellers kan finde noget hav dernede.
Hvorfor fanden må man ikke vise følelser og passion? Hvorfor er den kolde funktionær blevet lederidealet? Så må du sgu' ud og grave Adolf Eichmann op, hvis de kun vil have robotmennesker i spidsen for deres fodboldhold.
De er ikke journalister. Det er Dietmar Hamann og en gut, der spillede i HSV.

Jeg synes de journalister skulle ta' og skide i havet, hvis de ellers kan finde noget hav dernede.
Hvorfor fanden må man ikke vise følelser og passion? Hvorfor er den kolde funktionær blevet lederidealet? Så må du sgu' ud og grave Adolf Eichmann op, hvis de kun vil have robotmennesker i spidsen for deres fodboldhold.
Det er jo ikke så meget anderledes end i Danmark. Bo Hansen fik heller ikke meget respekt fra medier og fans, hvilket nok også hang sammen med hans lidt overentusiastiske måde at være på omkring kampene.

Det er godt nok en spøjs historie med ham. Han var jo et frisk pust i en svær tid for os, men det blev aldrig til mere.
Lidt selvindsigt er måske på sin plads, hvis man har været klubløs i 4-5 år... Det er der nok en årsag til.

Lidt selvindsigt er måske på sin plads, hvis man har været klubløs i 4-5 år... Det er der nok en årsag til.
Hvis nu han havde accepteret at skulle spille lidt nede i divisionerne og arbejde sig op igen kunne det da nok godt tænkes at han kunne have spillet i førstedivision på nuværende tidspunkt. Det lyder som om han stadig forventer at der er en Superligaklub der ringer… Han var en udmærket spiller at hente dengang for en kort bemærkning og jeg fortænker ham ikke i at prøve at få lidt eventyr ud af det efterfølgende, men det var nok også toppen af niveauet og nu har han så lagt alder og mange år uden kontrakt oven i.

Det er godt nok en spøjs historie med ham. Han var jo et frisk pust i en svær tid for os, men det blev aldrig til mere.

Et priskt pust? Jeg husker det som om han var vanvittig god for os (efter den tids skala) og at vi var super skuffede,
da han ikke ønskede at skrive kontrakt.
Når man ser hans CV efter det korte visit i Aarhus, må han dog spekulere i om ikke tre år med os havde været bedre.

Et priskt pust? Jeg husker det som om han var vanvittig god for os (efter den tids skala) og at vi var super skuffede,
da han ikke ønskede at skrive kontrakt.
Når man ser hans CV efter det korte visit i Aarhus, må han dog spekulere i om ikke tre år med os havde været bedre.
Jeg tror da også sagtens, at han kunne have fået en langvarig kontrakt et sted, men det er så ikke det han har ønsket med sin karriere. En fodboldens freelancer, om man vil. Han har sikkert også fået en fin løn de steder hvor han har trådt til med en kort kontrakt.

Reelt kun Diaz og Jota (Gomez udgik efter 10 min) fra stærkeste opstilling. Når man starter med en 17-årig på midtbanen ligner det mere en kakuleret strategisk exit.

Havde nu gerne set et mål fra Bundu.
Der er to andre turneringer der er vigtigere for dem, men det er nok lige så meget at de ikke er sammenspillede der koster i sådan en kamp. Den samlede værdi og lønninger er da sikkert over Plymouths, så stadig en fin skalp til historiebøgerne. Det havde været fint med en scoring af Bundu i sådan en kamp, men uanset godt at se ham have lidt succes på et fint niveau efter at man frygtede at karrieren måske kom ud på et sidespor. De har slået to PL-klubber ud nu, men går nok ikke hele vejen...

Det er fedt at se, at Bundu har fundet sin hylde efter et par lidt skæve år. Han lignede godt én, der var bestemt for større ting end bunden af Championship, men karrierer kan absolut gå værre end 'fast mand i Championship'. Det er vel heller ikke helt utænkeligt, at vi kan få ham at se i AGF igen? Han er stadigt kun 27.

Jeg har ikke rigtigt fulgt Victor Palsson (der kom ind for Plymouth), men hans karriere er faktisk også imponerende. 47 landskampe for Island - det kan ikke mange, der kom ud af AGFs ungdomsafdeling 2000-2015 matche!

Og stærkt med to ex-AGFere på banen samtidigt i en sejr over Liverpool!

Back