Fair nok, og din præmis holder.
Jeg vægter bare resultatet højt, og det var et hold i frit fald. Der har ikke været historier om pligtforsømmelse eller lignende.
David er stadig en stand up guy, generelt. Men det forløb med kamp om spillestil osv, der resulterede i katastrofen i foråret 22 ...
Nedrykningen i '10 har flere fædre, men ER står med sorteper. Der var flere der fejlede i '22, men David trigger den genkaldelse for mig.
Jeg får det dårligt når jeg ser folk benytte håndsprit. Jeg ved det er fint de ønsker at ødelægge deres hænder, fordi det gavner mig. Samme med mundbind, de beskytter alle andre, end dem der bærer det. Begge dele principielt gode, men de trigger full-blown ufrihed i mig. Jeg kunne få minder om samfundssind og den relativt smukke første fase, hvor vi stod sammen. Men det er den alt for lange nedlukning, der genkaldes.
Og når jeg ser David (i en træner funktion) er det foråret '22, der kommer frem. Ikke de gode ting. Ligesom andre ser et røvhul bag en nedrykning, når de ser ER, i stedet for at have ligget i top og et hold der spillede ret fedt i perioder
.. (jeg ser også nedrykningen, btw).
Edit: men jeg ser også at ERs hold ikke havde 'fortjent' at rykke ned. Det var meget højt pointtal, og en fabelagtig redning af Randers. Davids hold havde i væsentligt højere grad fortjent en nedrykning, men slap fordi man var så heldige.