New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 372K
"Hvor blev de af"-tråden
Nej AA har ikke samme evne til at dække sin bold og skabe plads. Tror dog det er lidt mere usynligt den måde AA og Dawid skaber plads - fordi det mere truer bagrummet.

Helt sikkert - og Helenius er en fantastisk holdspiller, og ingen tvivl om de to connect'ede på en helt speciel måde.
Stats er ikke alt, jeg synes desværre bare ikke de har været med ham siden før Aston Villa.

Før det lignede han den næste faste 9er på landsholdet. Farens død og depression - og et måske lidt for skrøbeligt sind med stærke følelser og behov for tryghed er nok en del af historien. Tydeligt at Kent Nielsen i flere omgange nu i aab, ob, sif får det bedste ud af ham. Synes også vi har set i tv-klip og interviews hvilket super godt menneske Helle er ift sine holdkammerater herunder fx den modtagelse han gav ST trods det var endnu en konkurrent. Stor respekt.

Man kan kun holde af ham, og synes han i begge perioder i Sif i glimt har vist han kunne forløse sit potentiale. Egentlig også i AGF. I OB gik det helt skævt sportsligt, men der blev sagt om ham fra staben at han gjorde alt rigtigt. Manglende bare det sidste.

Og efter sigende spillede han en fremragende kamp, uden jeg dog selv så kampen.
Jeg så den sidste halve time - gennem en væg af lattertårer - og Pleidrup var fremragende. I øvrigt løb han konstant og fulgte FCK på kondi hele vejen... det er så imponerende for en mand på 40, at jeg slet ikke ved, hvad jeg skal sige. Viljestyrke og den ekstra luft en føring giver, betyder noget, men hold nu kæft!

Jeg tænker han har lidt ømme ben i dag...

Jeg så den sidste halve time - gennem en væg af lattertårer - og Pleidrup var fremragende. I øvrigt løb han konstant og fulgte FCK på kondi hele vejen... det er så imponerende for en mand på 40, at jeg slet ikke ved, hvad jeg skal sige. Viljestyrke og den ekstra luft en føring giver, betyder noget, men hold nu kæft!

Jeg tænker han har lidt ømme ben i dag...
Det må være den hårde tone og træning i AGF :-) men ja fedt med dem som bare bliver ved, love it og ikke stopper som 30 årig.

Lidt Pleidrup fun fact: Han blev sparet i weekendens 4-1 sejr over Jammerbugt, han var mildest talt ikke tilfreds. Imponerende i den alder med den karriere at være så sulten for at spille hver evige eneste gang.
Hernede er de meget stolte af Mister NFC og med god grund. En ægte klublegende som er et kæmpe forbillede for alle de unge spillere i klubben og nå ja så er han da som det mest narturlige også træner i klubben.

hehe ja der måtte jo komme lidt mere, men sådan der det jo der er altid ca 15 spillere i truppen der ikke får en ordentlig chance. Vi har aldrig set hvad han egentlig kunne 300-400 minutter i ligaen blev det til så vidt jeg husker. Men samtidig ingen af os sad vel med den følelse at han kunne gøre det bedre end Jon og Albert når alt lægges sammen. Og Gift skulle også have nogen chancer og leverede mål og ass sidste efterår især.

Nu må han jo bare levere i Odd.

Man skal også huske på at Milan måske ikke selv har dagsordenen af kritik mod AGF, men også kan være norske journalister som borer i det, og man kan jo ikke brande sig selv ved at sige han bare ikke var god nok i GF.

hehe ja der måtte jo komme lidt mere, men sådan der det jo der er altid ca 15 spillere i truppen der ikke får en ordentlig chance. Vi har aldrig set hvad han egentlig kunne 300-400 minutter i ligaen blev det til så vidt jeg husker. Men samtidig ingen af os sad vel med den følelse at han kunne gøre det bedre end Jon og Albert når alt lægges sammen. Og Gift skulle også have nogen chancer og leverede mål og ass sidste efterår især.

Nu må han jo bare levere i Odd.

Man skal også huske på at Milan måske ikke selv har dagsordenen af kritik mod AGF, men også kan være norske journalister som borer i det, og man kan jo ikke brande sig selv ved at sige han bare ikke var god nok i GF.

Jeg synes ikke han gjorde det godt. Det synes ingen vel.
Men jeg synes heller ikke man kan diskutere, hvorvidt han fik chancen 5-6 kampe i streg. For det fik han aldrig.
Gjorde han sig fortjent på banen til det? Nej.
Gjorde han sig fortjent til træning til det? Det lyder sådan både på ham, og flere i klubben, og Stiften. Han gjorde det rigtig godt til træning.
Og altså det mål han scorede mod BIF i vinters i træningskampen gjorde, at vi var flere der kunne se at han havde fart og pågåenhed.

Forstår man at David gav Jon og Links chancen i stedet? Ja da. Men forstår jeg at Jevtovic aldrig fik de der 5-6 kampe i træk, hvor David snakkede om at vi ikke havde kanter der kunne løbe, og vores kanter slet ikke præsterede i foråret? Næh... Det forstod jeg aldrig.
Men Jevtovic gjorde det ikke skide godt de minutter han spillede. Ingen tvivl om det.

Latest posts

Back