New posts

"Hvor blev de af"-tråden

• Thread starter Thread starter Martinstranger
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 367K
"Hvor blev de af"-tråden
JB said:
Det siger alt. Jacob Ankersen har vel v?ret bedre for AGF end Kasper Junker har v?ret for Horsens. Og s? fik vi penge for ham!!!
Det er alts? et godt salg som PC skal have kredit for. Det er lidt den omvendte historie af hvad vi ofte har set. Ikke at vi ofte selv har lagt den slags penge, men man f?ler spillere der har v?ret gode andre steder ofte er blevet ringere her, mens spillere der ikke har sl?et til her har gjort det andre steder n?r de er blevet sendt videre. Jeg er sikkert ikke den eneste der n?rmest forventede at Junker ville komme i den sidste kategori og begynde at score en masse m?l for Horsens. Jeg g?r ikke og h?ber alt muligt d?rligt for ham, men det er nu sv?rt ikke ogs? at gl?de sig lidt over at vi har lavet et salg der ser godt ud for os.

Mengsen said:
Isoleret set er det er godt salg, og jeg m? indr?mme jeg troede mere p? Junker, end han har vist for Horsens.

Til geng?ld kan det sagtens have kostet top-6 for AGF og dermed har det gode salg 'spist' sig selv igen.
hvis han havde scoret en masse m?l for Horsens, havde jeg sikkert ogs? konstateret at vi solgte ham lige inden han br?d igennem eller bare skulle v?re spillet lidt anderledes, men han passede som type ikke rigtig til det vi manglede og scorede ikke ofte nok og har ikke vist andet siden, s? derfor tror jeg ikke han havde gjort forskellen. Vi manglede en angriber under alle omst?ndigheder, i stedet for Duncan/Pusic.

8000 date=1565370381 said:
Jeg har ofte undret mig over, hvorfor vi ikke fors?gte os med Junker p? h?jrekanten. Han er tydeligvis ikke nogen m?lhaj. Men derudover har han et hav af rigtig gode kvaliteter, som kunne v?re brugbare p? h?jrekanten.
- H?rdtarbejdende
- Arbejder i begge retninger
- Enorm fart
- Venstrebenet s? han kan tr?kke ind i banen
- Godt skud fra distancen (H?jdepunkter: ?rets f?rst clean sheet mod AGF - YouTube)

Vi pr?vede det faktisk i nogle kampe under Glen i for?ret 2017 (dog som venstrekant), men det blev aldrig rigtig nogen succes (der var heller ikke rigtig tid/t?lmodighed til at holde fast i det). Men jeg er enig med dig i, at Junker b?r v?re kantspiller.

Edit: Fandt lige en gammel artikel: http://stiften.dk/sport/AGF-eksperimenterer-med-Kasper-Junker-paa-floejen/artikel/437056

Jeg syntes egentlig det s? meget godt ud offensivt med Junker som kantspiller og tror han med tiden kunne l?re det taktiske i det defensive - villigheden til at k?mpe og l?be bagud var lige s? god som hos Junker og Lunding.

Han scorede faktisk ogs? nogle m?l som kantspiller.

Tror i virkeligheden det vil v?re hans bedste plads, s? han slipper for det pres med at lave m?l hele tiden, og han er ogs? en spiller der gerne m? have lidt plads om sig til at l?be st?rkt. Som Bundu

Allerbeds er Junker nok som angriber i 442, men ikke mange klubber der spiller l?ngere.

S? skulle Horsens finde p? at s?lge ham til spot pris, ville jeg faktisk ?nske PC k?ber ham tilbage som kantspiller og backup til 9'er eller hvis der ?ndres taktisk undervejs.

swharders date=1566796806 said:
Jens J?nsson sn?d Galatasaray i overtiden
Godt for J?nne, men hvorfor er han ikke inde omkring landsholdet? S?perlig er ikke for b?rn.

Fordi landsholdet er super godt besat p? midten med folk fra Premier League, La Liga, Bundesligaen osv.

S? uden at kende J?nssons pr?cise niveau s? tror jeg der st?r en del foran ham ift. landsholdet.

Hvade han v?ret frontangriber eller back havde vejen v?ret markant kortere.

ramloser said:
I transfertr?den har flere efterspurgt AJA. Han kommer dog ikke tilbage til os, men er nu i OB.
Det er lidt interessant at vi begge har lejet en h?jreback der ogs? kan spille centralt, s? m? vi se om vi har gjort en bedre handel, selvom det selvf?lgelig n?ppe kan sammenlignes uden videre. De f?r noget mere kendt og rutine og sandsynligvis en god mulighed for at g?re aftalen permanent, men ser ham m?ske heller ikke som mere end backup, vi f?r mere talent og sandsynligvis et noget h?jere niveau n?r han over sin skade, men kan s? n?ppe heller holde p? ham bagefter. I vores situation foretr?kker jeg dog klart Dik og jeg vil faktisk sige vi er vokset lidt fra AJA og det er generelt godt at undg? spillere der hverken kan v?re forst?rkninger nu eller p? sigt.

Holmertz said:
swharders date=1566796806 said:
Jens J?nsson sn?d Galatasaray i overtiden
Godt for J?nne, men hvorfor er han ikke inde omkring landsholdet? S?perlig er ikke for b?rn.

Fordi landsholdet er super godt besat p? midten med folk fra Premier League, La Liga, Bundesligaen osv.

S? uden at kende J?nssons pr?cise niveau s? tror jeg der st?r en del foran ham ift. landsholdet.

Hvade han v?ret frontangriber eller back havde vejen v?ret markant kortere.

Vi har en Philip Billing, som ikke var super skarp under U21, og AC fra Malm? i truppen, s? kan ikke se hvorfor J?nne ikke kan snige sig med.

Akharraz er klubl?s og overvejer at stoppe karrieren, siger han i et l?ngere interview.

Om presset i fodbolden:

- Specielt i ?rhus, da jeg var der. Det var helt vanvittigt. Jeg har aldrig pr?vet noget lignende. S? der m?rkede jeg det for alvor. Hvor stort et pres det kan l?gge p? ?n, n?r der er s? mange mennesker, der vil have fat i ?n.

Vi snakker om en, der ogs? har spillet i BIF.

Klubl?s Akharraz overvejer karrierestop: Har v?ret gennem en k?mpe nedtur |...

Latest posts

Back