De fik 1/3 for ham af det de gav for ham, så det er der ikke meget talentudvikling over. Og ham der Messi fik de slet ikke nogen penge for! Amatører...
Fodboldmæssigt giver sammenligningen vel mening, for Mjällby blev trods alt nummer fem sidste år. I forhold til byens og klubbens størrelse er sammenligningen mere håbløs.
Så ville fx Hobro være en langt mere oplagt reference.
Fodboldmæssigt giver sammenligningen vel mening, for Mjällby blev trods alt nummer fem sidste år. I forhold til byens og klubbens størrelse er sammenligningen mere håbløs.
Så ville fx Hobro være en langt mere oplagt reference.
Sandro kiggede på odds, andre kigger på byens størrelse.
Jeg forstår godt, at han sammenligner med en klub der giver samme odds - begge hold er trods alt i samme række. Hobro har næsten 10 gange så mange indbyggere som Mjällby
Auxerre var i mange år en topklub i Frankrig, og er tilbage igen i den bedste række med 35.000 indbyggere, som passer noglelunde med Slagelse. Det er dog mere sandsynligt, at Auxerre bliver fransk mester end, at Slagelse bliver dansk mester.
Læste noget med at det er en protest mod at de skulle have personlige billetter med navn på + ID-krav i indgangen. Bør vi gøre det samme ift. personlige sæsonkort?
I deres interviews i Goalshow formår Mikkel Borg 4 gange at spørge Dortmund spillere og trænere om, hvordan de oplevede 4-1 sejren, indtil deres træner endelig rettede ham med, at de kun havde vundet 4-2. Jamen for helvede …… hvad indtager de på den redaktion?
Jeg er ikke uenig..
Men der kan godt være to sandheder
Byens størrelse betyder noget i forhold til hvor imponerende det er de er kommet dertil hvor de er historisk set, og at det er imponerende at de er endt i toppen af Allsvensken.
Odds viser hvor stor overraskelse det er i den indeværende sæson.
Min Pointe var egentligt også bare at fra Sandro´s vinkel, enig eller ej, så passer hans sammenligning.
- Så kan man være uenig i metoden.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.