New posts

Fodbold-relateret-SoMe

Fodbold-relateret-SoMe
Jeg har måske ikke fulgt godt nok med, men på Twitter forklarede den pågældende, at han havde muligheden for at deltage sammen med den øvrige bestyrelse, men ikke tog imod den, da han samtidigt var blevet tilbudt en sponsorbillet af en kammerat. Med andre ord er brøden ift at være til stede på stadion, at han foretrak tribunen frem for loungen. De skal stadigt tænke på deres opførsel - helt bestemt, og ja, han har nok et særligt stort ansvar - men at se kampen virker ikke som en alvorlig forseelse i mim verden.
Der er vel den der lille underforståede, at han foretrak at se kampen sammen med de reshardcore-fans på tribunen, velvidende at de ikke burde være på stadion?

Jeg har måske ikke fulgt godt nok med, men på Twitter forklarede den pågældende, at han havde muligheden for at deltage sammen med den øvrige bestyrelse, men ikke tog imod den, da han samtidigt var blevet tilbudt en sponsorbillet af en kammerat. Med andre ord er brøden ift at være til stede på stadion, at han foretrak tribunen frem for loungen. De skal stadigt tænke på deres opførsel - helt bestemt, og ja, han har nok et særligt stort ansvar - men at se kampen virker ikke som en alvorlig forseelse i mim verden.

Det er selvfølgelig muligt, at hans forklaring ikke passer, og at han bare lyver, men det har jeg endnu til gode at se.
Jeg ved ikke om jeg kan finde det på skrift, men det blev nævnt et sted at FCN benægtede at han var inviteret. De har modsat Blom ikke så meget incitament til at sige noget der er usandt her, men jeg skriver ”tilsyneladende” fordi det ikke er bekræftet. Under alle omstændigheder burde han vide at han ikke skal sætte sig derned, men det gør det til lidt mere end en fodfejl og det gør det ikke bedre hvis undskyldningen er en usandhed. Jeg synes ikke det skal gøres til en større historie end som så, men jeg synes da det er dårlig dømmekraft. Ligesom AGF heller ikke skulle have ladet Helmig og søn se fodbold i øvrigt.

Latest posts

Back