New posts

Fodbold på tv

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 925
  • Views Views: Views 77K
Stig AKA Frank Heskj?r said:
Lige nu kan man f? D-play for 99kr/md (koster normalt 179kr/md med sportsdelen)
Har du erfaring med Dplay vs. eurosport? https://auth.dplay.dk/products

Der er pt. 14 dages gratis pr?veperiode p? Dplay og det d?kker jo lige kampen i morgen men regner nu med turen g?r til stadion. Af ren nysgerrighed - viser de kun live eller kan man afspille fra arkiv efterf?lgende? S?t nu man er n?dt til at se den forskudt:-)

Er kampen i morgen ikke den eneste kamp p? Dplay inden slutspillet?

Jeg mener godt man kan se det forskudt p? Dplay, men er ikke 100%. Jeg VED man kan p? Eurosport. Dplay er valgt fra af mig pga. deres enorme reklame-show. N?r du ?bner kampen, SKAL du igennem en reklame(el 2-husker det ikke). Hvis du g?r ud til hovedsiden og tilbage til kampen igen, skal du igennem endnu en reklame. Derudover er deres player experience uhyggelig d?rlig, ifht eks. Viaplay(og til dels eurosport). Det g?r sig is?r g?ldene hvis du streamer fra deres app p? en ipad eller tlf. jeg vil frar?de Dplay, ogs? selvom det er en del billigere. Deres interface er ogs? urimelig elendigt.

Boldobp said:
Jeg mener godt man kan se det forskudt p? Dplay, men er ikke 100%. Jeg VED man kan p? Eurosport. Dplay er valgt fra af mig pga. deres enorme reklame-show. N?r du ?bner kampen, SKAL du igennem en reklame(el 2-husker det ikke). Hvis du g?r ud til hovedsiden og tilbage til kampen igen, skal du igennem endnu en reklame. Derudover er deres player experience uhyggelig d?rlig, ifht eks. Viaplay(og til dels eurosport). Det g?r sig is?r g?ldene hvis du streamer fra deres app p? en ipad eller tlf. jeg vil frar?de Dplay, ogs? selvom det er en del billigere. Deres interface er ogs? urimelig elendigt.
Tak - super input👍

Dine punkter er noget mere v?sentlige end prisforskellen. Hader at vente p? reklamer og det g?r slet ikke p? noget jeg betaler for - s?t nu kampen er igang😱. Derudover er jeg st?rk modstander af apps der ikke virker ordentligt eller er gennemt?nkt.
Undrede mig blot over de kun skrev live-kanaler og ikke om on-demand.

Men det kan v?re det skal testes i morgen aften.

Jeg husker bare at da Dplay satte prisen ned til 99 kr/mdr, sidste ?r, blev blev jeg for fristet ( eller min indre jyde blev😉) af det. S? jeg tog en pr?veperiode for 14 dage, men inden 20 min af den f?rste kamp jeg s? var g?et, var jeg ved at f?r spat, s? jeg k?bte Eurosport og s? kampen f?rdig der🤣. Men som sagt er det fristende da vi ikke har mange kampe p? Dplay/Eurosport.....

Jeg droppede Dplay inden for de 14 dages pr?veperiode. Kunne overhovedet ikke hamle op med Eurosportplayer/Viaplay som jeg har haft i ?revis.

B?de pga. interface, reklamer, samt selve streamkvaliteten som du er inde p? her ja.
Jeg betaler gerne 20-30kr ekstra for at f? noget der kan bruges. Eller rettere s? n?gter jeg at betale s? mange penge for noget der n?rmest ikke virker, og f?ler mig tvunget til at betale mere for det der virker. 

Og s? er det til stadighed en skandale at viasat og discovery stadig slipper afsted med at dele superligaen imellem sig uden at man kan v?lge hvilken udbyder man ?nsker. Man er tvunget til at have begge to hvis man vil se alle AGFs kampe, og det er rent ud sagt afpresning i min optik. Der er monopol p? den enkelte AGF_kamp. 

Stig AKA Frank Heskj?r said:
Og s? er det til stadighed en skandale at viasat og discovery stadig slipper afsted med at dele superligaen imellem sig uden at man kan v?lge hvilken udbyder man ?nsker. Man er tvunget til at have begge to hvis man vil se alle AGFs kampe, og det er rent ud sagt afpresning i min optik. Der er monopol p? den enkelte AGF_kamp.
Ja - venter stadig p? jeg "blot" kan k?be AGF's kampe men det kommer nok aldrig. De vil pakke det ind i noget andet, s? de kan tage en h?jere pris. S? vidt jeg har forst?et, er det pt. politisk bestemt og vi er s? uheldige tit at blive valgt som "skiftehold".

Martinstranger date=1581803777 said:
Stig AKA Frank Heskj?r date=1581796837 said:
 Ja - venter stadig p? jeg "blot" kan k?be AGF's kampe men det kommer nok aldrig. De vil pakke det ind i noget andet, s? de kan tage en h?jere pris. S? vidt jeg har forst?et, er det pt. politisk bestemt og vi er s? uheldige tit at blive valgt som "skiftehold".
 Det syrede er, at EU har bestemt at man ikke skal kunne have monopol p? ligaerne. For s? kunne man jo i princippet tage 1000kr/md for det, og du ville ikke kunne g? til en anden udbyder. Derfor m?tte viasat afst? dele af rettighederne til discovery, og nu har de s? superligaen begge to p? et officielt niveau, mens de i min optik ikke har superligaen nogen af dem, men begge har monopol p? hver sin del, og dermed tvinger os forbrugere til at betale merpris. Hvis kun viasat havde superligaen kunne man n?jes med viaplay eller 3-4 viasat-kanaler i sin TV-pakke. Ak nej. 

Jeg fatter ikke at de slipper afsted med det. Og de kommer ALDRIG til at have reel konkurrence. Hvis de begge viste HELE superligaen, s? ville man kunne v?lge hvilken pris/kvalitet man synes var det bedste produkt, og de kunne k?mpe om kunderne. Men som det er nu er samtlige fans af danske fodboldklubber tvunget til at betale viasat og discovery penge begge to for hver deres del uden muligheder for at handle andetsteds. Det er jo ikke s?dan, at hvis AGF bliver vist p? Canal 9, at man s? kan se den p? 3+ i stedet hvis man ikke bryder sig om Discovery's v?rter/d?kning/andet.

Boldobp date=1581785096 said:
Dplay er valgt fra af mig pga. deres enorme reklame-show. N?r du ?bner kampen, SKAL du igennem en reklame(el 2-husker det ikke). Hvis du g?r ud til hovedsiden og tilbage til kampen igen, skal du igennem endnu en reklame. Derudover er deres player experience uhyggelig d?rlig, ifht eks. Viaplay(og til dels eurosport). Det g?r sig is?r g?ldene hvis du streamer fra deres app p? en ipad eller tlf. jeg vil frar?de Dplay, ogs? selvom det er en del billigere. Deres interface er ogs? urimelig elendigt.
Det er ?benbart heller ikke blevet bedre nu, sikkert fordi mange yousee-kunder er r?get derover nu og de ikke har kapacitet til det. ?benbart har der b?de v?ret nedbrud i S?nderjyske-Hobro og nu Silkeborg-AaB.
Det ville sikkert v?re g?et helt galt, hvis vi havde spillet.

Tv-tjeneste gik i sort: 'Kom nu ind i kampen' ? Ekstra Bladet

SteenA said:
Boldobp date=1581785096 said:
Dplay er valgt fra af mig pga. deres enorme reklame-show. N?r du ?bner kampen, SKAL du igennem en reklame(el 2-husker det ikke). Hvis du g?r ud til hovedsiden og tilbage til kampen igen, skal du igennem endnu en reklame. Derudover er deres player experience uhyggelig d?rlig, ifht eks. Viaplay(og til dels eurosport). Det g?r sig is?r g?ldene hvis du streamer fra deres app p? en ipad eller tlf. jeg vil frar?de Dplay, ogs? selvom det er en del billigere. Deres interface er ogs? urimelig elendigt.
Det er ?benbart heller ikke blevet bedre nu, sikkert fordi mange yousee-kunder er r?get derover nu og de ikke har kapacitet til det. ?benbart har der b?de v?ret nedbrud i S?nderjyske-Hobro og nu Silkeborg-AaB.
Det ville sikkert v?re g?et helt galt, hvis vi havde spillet.

Tv-tjeneste gik i sort: 'Kom nu ind i kampen' ? Ekstra Bladet

Alle kampe der vises p? D-Play. Vises OGS? p? Euro Sport. Der reklameres bare ikke for det.

coxa date=1581912014 said:
Alle kampe der vises p? D-Play. Vises OGS? p? Euro Sport. Der reklameres bare ikke for det.
 Pr?cis. Og Eurosports app fungerer perfekt, og du kan se mere end 1 stream af gangen i samme pris (1 kamp i stuen og 1 i sovev?relset eksempelvis) , og du kan spole og gense etc. 

Og p? farten h?ndterer den data rigtig fint gift at vise god kvalitet. Den sluger efter min opfattelse mere data end viaplay, men det tager jeg med. Den er alle pengene v?rd. Jeg pr?vede Dplay i 1 dag, og aflyste med det samme. K?rte fra Kolding til Esbjerg i den runde AGF spillede der, og kunne slet ikke se en livekamp p? turen i bilen. Det er min tradition p? vej til kampe at have andre kampe k?rende. Det kunne man slet ikke. Og det er ikke fordi der var d?rlig d?kning, for jeg havde stadig min eurosport-app, og da jeg lukkede for dplay kunne eurosport k?re perfekt samme sted.

De viser ogs? Europaleague, og landskampe. Kort fortalt, s? viser eurosportplayer ALT sport som discovery viser.

Ato Vari date=1582265994 said:
Men er det ikke lidt risikabelt, hvis Discovery s? pludselig v?lger at ekskludere fx superligaen fra Eurosport for at f? flere over p? dplay?
 Well, jeg har haft det i ?revis. S? det ved jeg ikke om det er. Men jo sikkert. Men det virker dog som om, at eurosport og discovery er mere 2 forskellige enheder der "arbejder sammen i ejerskab" og at deres indhold eksisterer oven i hinanden. Modsat er viaplay og viasat jo fuldst?ndigt sammensmeltet, selvom et par af deres medarbejdere indimellem fors?ger at pointere at det stadig er to forskellige selskaber, trods at viasats medarbejdere namedropper viaplay hele tiden. 

Men jo, der er en "risiko" for at discovery og eurosport v?lger at ?ndre noget. Men mon ikke det forbliver som det er nu!?

Latest posts

Back