New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 81K
Det er godt nok vildt, endte du med at annullere din trøje?

Ja. Vigtigere er den trøje heller ikke. Jeg reagerer ikke positivt, når jeg føler, jeg bliver pisset på heller ikke, når det omhandler AGF.

De par gange jeg har oplevet en delvare i en ordre, har fået udskudt leveringsdato er resten af ordren altid blevet sendt. Elendig service, elendig håndtering.

Jeg er lidt forundret over, om de med sidste uges skriv og stadig udeblivende udvikling så mener, at det herfra er mit eget ansvar at række ud til dem for at få leveret min ordre 🥸

Uanset hvor ilde man tager det op eller ej, så er og bliver det en farce det her. Så giv dog en ærlig eller realistisk opdatering og en vente-cola i stedet for det der.

IMG_1727.webp

Jeg er lidt forundret over, om de med sidste uges skriv og stadig udeblivende udvikling så mener, at det herfra er mit eget ansvar at række ud til dem for at få leveret min ordre 🥸

Uanset hvor ilde man tager det op eller ej, så er og bliver det en farce det her. Så giv dog en ærlig eller realistisk opdatering og en vente-cola i stedet for det der.

View attachment 7457
Jeg har fået samme - og skrev til dem i går. Jeg fik hurtigt svar om at d n forventes leveret om 3-5 hverdage

Jeg har fået samme - og skrev til dem i går. Jeg fik hurtigt svar om at d n forventes leveret om 3-5 hverdage
Fin besked - jeg forstår bare ikke overdragelsen af ansvar. Gu er det da ej blevet vores ansvar selv at skulle række ud til dem for at få leveret vores udeståender.

Vi får se om der så sker noget om “3-5 dage” eller ej, eller om det også er snik-snak.

Tak for opdateringen anyways 🙂

Fin besked - jeg forstår bare ikke overdragelsen af ansvar. Gu er det da ej blevet vores ansvar selv at skulle række ud til dem for at få leveret vores udeståender.

Vi får se om der så sker noget om “3-5 dage” eller ej, eller om det også er snik-snak.

Tak for opdateringen anyways 🙂
Jeg er enig med dig - men mon ikke man får den uanset om man skriver eller ej.

Latest posts

Back