New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 95K
Jeg glæder mig så meget til at få min mesterskabs trøje så jeg kan flashe den hele året foran min kammerat som er FCM fan, amen det bliver så fryd når han hele sæsonen igennem prædkede over at i en sæson hvor FCK ikke kæmper med om mesterskabet så går den 99% af gangene til FCM og så kunne de ikke engang gøre det mod AGF som ikke har vundet det i 40 år og heller ikke efter det selv kunne afgøre med målscore fordel, så tak til Tullberg og spillerne som åbenbart ikke gad det nok selv da de havde muligheden 🥳
Hvis du har din mesterskabstrøje på i et år i træk, så kommer du også til at lugte som en FC Midtjylland fan til sidst ;)

Nu kender jeg - desværre - nogle folk med sympati for Brøndby.

Jeg kan huske de solgte cirka 35.000 trøjer og det tog cirka 3 måneder fra de lancerede ideen til de sidste fik den.

Jeg tror ikke det er usædvanligt det vi oplever nu. De mennesker med Brøndby præferencer der købte trøjerne husker jeg ikke var sure eller triste, men derimod stolt for og glad over, at kunne bidrage til klubkassen.

Men har du et forslag til hvad AGF skulle have gjort? Det er jo Craft der producere og ikke kan sende nok til AGf dagligt..

Så er der noget med kommunikation, det kan vi godt blive enige om... meeeen.
Det er ikke guldtrøjen. Det er også min nye hjemmebanetrøje og andet merch. Den samlede oplevelse, er ringe. Men jeg tager den med AGF. Troede bare vi kunne debattere det.

Men har du et forslag til hvad AGF skulle have gjort? Det er jo Craft der producere og ikke kan sende nok til AGf dagligt..

Så er der noget med kommunikation, det kan vi godt blive enige om... meeeen.

Nu du spørger:

1. Lad være med at hæve folks penge, før varen er sendt. Jeg forventer min klub overholder gældende lovgivning.
2. Nu siger du kommunikation efterfulgt af meeeeen. Her må jeg bare sige en tidlig og åben kommunikation kan fjerne mange frustrationer.

Craft hvis ellers de har styr på deres egen produktion, kunne meget hurtigt lave en beregning på, hvor mange trøjer, de kan producere.
Jeg ved ikke, om de har lavet den beregning eller ej. Om AGF har fået en eta og det ved jeg ikke pga. håbløs kommunikation.

Mange er helt tydeligvis fløjtende ligeglad med overstående. Jeg er ikke.

Og jaaaaaaaaaaa vi er mestre (gjorde jeg det rigtigt?).

Nu du spørger:

1. Lad være med at hæve folks penge, før varen er sendt. Jeg forventer min klub overholder gældende lovgivning.
2. Nu siger du kommunikation efterfulgt af meeeeen. Her må jeg bare sige en tidlig og åben kommunikation kan fjerne mange frustrationer.

Craft hvis ellers de har styr på deres egen produktion, kunne meget hurtigt lave en beregning på, hvor mange trøjer, de kan producere.
Jeg ved ikke, om de har lavet den beregning eller ej. Om AGF har fået en eta og det ved jeg ikke pga. håbløs kommunikation.

Det er stadig ikke Craft, der er problemet. Det er de tre! Leverandører, der står for trykket, der er flaskehals

Men der er forskel på at debattere noget, og så komme med sit 30. Indlæg om hvor ringe det er, at man ikke har modtaget sin trøje endnu..

Jeg selv har også bestilt en hjemmebanetrøje med tryk og mesterskabslogo, som jeg modtog efter 10 dage, samt et par udebanetrøjer i børnestørrelse som tog lige så langt tid.. ja det er da træls, men at man brokker sig herinde med samme mishagsytring på daglig basis, hjælper da på ingen måde

De skrev ikke, at det var Craft.

De skrev:
Begrænsningen på de ca. 500 Danske Mestre-trøjer dagligt ligger i selve produktionen af trøjerne, ikke i logistikken.

Det kan også være tryk på trøjerne, som potentielt kan være lavet af AGF selv.

Det er stadig ikke Craft, der er problemet. Det er de tre! Leverandører, der står for trykket, der er flaskehals

Kan du blive enig med dig selv?

Men der er forskel på at debattere noget, og så komme med sit 30. Indlæg om hvor ringe det er, at man ikke har modtaget sin trøje endnu..

Jeg selv har også bestilt en hjemmebanetrøje med tryk og mesterskabslogo, som jeg modtog efter 10 dage, samt et par udebanetrøjer i børnestørrelse som tog lige så langt tid.. ja det er da træls, men at man brokker sig herinde med samme mishagsytring på daglig basis, hjælper da på ingen måde
Det hjælper heller ikke at hidse sig op over, at CV ikke køber nogen, at man købe 4 billetter ad gangen til Poznan kampen osv.

Om det er 30 indlæg om shoppen eller om CV'smanglende ageren, er vel det samme? Utilfredshed er utilfredshed.

Det hjælper heller ikke at hidse sig op over, at CV ikke køber nogen, at man købe 4 billetter ad gangen til Poznan kampen osv.

Om det er 30 indlæg om shoppen eller om CV'smanglende ageren, er vel det samme? Utilfredshed er utilfredshed.
Og det er lige enerverende hver gang pladen kører i hak i den samme rille fra den samme bruger..

Nogen brokker sig over fanshoppen, nogen over CV, nogen har daglige indslag om at gokke til webcams, nogen skriver det samme om Jønne hver dag, samt den evindelige debat om pyro og ultraskultur, over til diskussion om Talenter vs Vinderkultur..

Og så er der mig, der brokker mig over brok og gentagelser 😅

Kan du blive enig med dig selv?
Hvad mener du? I det ene indlæg kommer jeg med hypoteser. I det andet referer jeg AGFs mail til dem, der har bestilt trøjer (som kom ud efter jeg skrev det første indlæg).

Selvfølgelig kan der være forskel på de to ting (og forskellen er godt nok minimal - måske du lige skal læse indlæggene igen, hovedpointen i begge er jo, at Craft ikke er problemet)

Hvad mener du? I det ene indlæg kommer jeg med hypoteser. I det andet referer jeg AGFs mail til dem, der har bestilt trøjer (som kom ud efter jeg skrev det første indlæg).

Selvfølgelig kan der være forskel på de to ting (og forskellen er godt nok minimal - måske du lige skal læse indlæggene igen, hovedpointen i begge er jo, at Craft ikke er problemet)

Fair, jeg genlæste og ud fra den formulering tyder det på, det er trykkene som er flaskehalsen men det ændrer dog intet på min pointe, at AGF ikke har været tydelig nok i kommunikationen helt fra ca. den første uge efter VFF kampen.

Man kan komme langt med "Vi er overvældet af interessen men vi må desværre meddele der kan forventes en lang leveringstid på adskillige måneder" eller noget i den retning.
Klubben har vitterlig fuldtidsansatte til kommunikation.

I stedet fik jeg og andre et standardsvar ved henvendelse som ikke gjorde nogen klogere.

De kunne eksempelvis ringe til BIF og høre deres erfaringer med guldkollektion.

Jeg tror få vil være negativ stemt med bedre kommunikation for jeg tror langt de fleste har fuld forståelse for, AGF ikke kunne bestille en guldkollektion før mesterskabet - jaaaaaaaaaa - var i hus.

Fair, jeg genlæste og ud fra den formulering tyder det på, det er trykkene som er flaskehalsen men det ændrer dog intet på min pointe, at AGF ikke har været tydelig nok i kommunikationen helt fra ca. den første uge efter VFF kampen.

Man kan komme langt med "Vi er overvældet af interessen men vi må desværre meddele der kan forventes en lang leveringstid på adskillige måneder" eller noget i den retning.
Klubben har vitterlig fuldtidsansatte til kommunikation.

I stedet fik jeg og andre et standardsvar ved henvendelse som ikke gjorde nogen klogere.

De kunne eksempelvis ringe til BIF og høre deres erfaringer med guldkollektion.

Jeg tror få vil være negativ stemt med bedre kommunikation for jeg tror langt de fleste har fuld forståelse for, AGF ikke kunne bestille en guldkollektion før mesterskabet - jaaaaaaaaaa - var i hus.
Tak for undskyldningen. Jeg tilgiver dig.

Læg mærke til, at jeg ikke forsvarer shoppen eller dens kommunikation. Faktisk tror jeg kun, at jeg har påpeget, at Craft ikke skal have skylden.

Nu du spørger:

Er det ikke noget med special design, må man godt trække inden.. Og det går denne nok Juridisk ind under. God stil nej, men jeg er ret sikker på det ikke er ulovligt med mine indrømmet) lille viden på området :)

Meeeeeen, var ment som "Nu har vi vist alle hørt det"... Helt enig i kommunikationen har været dårlig.

Det er helt fair ikke at være tilfreds, men dagligt brok på AGF-Forum (ikke dig) hjælper ikke.

Dejligt provokerende afslutning.. Jeg har ikke sagt noget i den dur og eller hentydet til det. Så møg unødvendigt og konfrontatorisk.

Er det ikke noget med special design, må man godt trække inden.. Og det går denne nok Juridisk ind under. God stil nej, men jeg er ret sikker på det ikke er ulovligt med mine indrømmet) lille viden på området :)
Hvis du bestiller en trøje med valverde4ever på ryggen så ja. Når AGF selv designer en specialtrøje, som der sælges 25.000 af, så nej.

Latest posts

Back