New posts

Fanshoppen

• Thread starter Thread starter KSDHaway
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 63K
Jeg har samme problem med den nye trøje, bestilt den 11.6., besked om at den skulle være registreret hos postnord den 18.6. og siden radiotavshed. Jeg skrev til AGF-fanshop i starten af ugen, men har ikke hørt fra dem.
Og igen. Mener fejlen ligger hos AGF. Kun de kan fucked det up. Får pakker hver uge med Post Nord. Aldrig problemer

Jeg glæder mig så meget til at få min mesterskabs trøje så jeg kan flashe den hele året foran min kammerat som er FCM fan, amen det bliver så fryd når han hele sæsonen igennem prædkede over at i en sæson hvor FCK ikke kæmper med om mesterskabet så går den 99% af gangene til FCM og så kunne de ikke engang gøre det mod AGF som ikke har vundet det i 40 år og heller ikke efter det selv kunne afgøre med målscore fordel, så tak til Tullberg og spillerne som åbenbart ikke gad det nok selv da de havde muligheden 🥳

Det må du undskylde, men har flere ordre hos AGF end bare guldtrøjen. Skal nok stoppe med at kritisere AGF. De er jo fejlfrie.
Jeg er helt med… Men hvor mange opslag har du skrevet om det?
Det er sandelig ok at kritisere AGF - slå dig løs! - men det er sgu trættende at pladen går i hak fra de samme brugere flere gange dagligt..

Og ja, jeg er også træt af at min guldtrøje endnu ikke er på vej, og jeg er træt af at min bestilte away-trøje heller ikke er på vej..

Det her skal ikke opfattes provokerende på nogen måde - det er ikke intentionen. Bare en konstatering.
Jeg læste for ikke så lang tid siden, at man kun skulle bekymre sig om det man reelt selv havde indflydelse på. Det virker for mig i dette tilfælde.

Derudover, så troede jeg oprigtigt indtil langt ind i foråret i år, at jeg aldrig i min levetid ville komme til at opleve et AGF-mesterskab (igen). Og jeg er 42! Det er helt overdrevet fantastisk, at det lykkedes og på den baggrund kan jeg overkomme næsten hvad som helst, selvom jeg er enig i, at processen kunne have været bedre.

Og omvendt ville det jo også have været en Aarhus/AGF-historie af episke dimensioner, hvis klubben havde solgt skindet før bjørnen var skudt og havde forberedt sig med producerede mesterskabstrøjer for så at blive nummer to. Forestil jer latterliggørelsen fra resten af Danmark.

Latest posts

Back