New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 158K
Den store underholdningstråd
Jeg vidste ikke, hvor jeg skulle skrive det her, men underholdende er det. Så...

Min datter er ægte hvid, men bor i K
Så hun er omgivet af fckere og biffere både i familie og på job
I mandags på job hørte hun en fck sige til en bøbøer
"Tillykke til AGF for at ødelægge allesammens fest"
Tøhø...
Jeg skrev tilbage, at i Herning og omegn åbenbart ikke er inkluderet i "allesammen"

Det var sgu en god afslutning på sæsonen, trods alt...

Jeg er forsvarende mester i vores Holdet.dk miniliga på mit arbejde, her vandt jeg med en hårsbredde, ved at satse på flere billige undervurderede spillere som f.eks. Bukayo Saka, MacAlister og Musiala.

Men de billige er blevet voldsomt meget dyrere (eller spiller ikke EM) - så hvis jeg skal forsvare titlen, hvem er så de billige undervurderede spillere ved denne slutrunde?

Jeg har følgende i spil:

Lamine Yamar 16 år FC Barcalona 4.000.000,- (ikke udpræget billig, men måske pengene værd)
Kobbie Mainoo 19 år Manchester United 3.000.000,- (når man ser priserne på de øvrige engelske spillere en OK pris)
Max Beier 21 år Hoffenheim 2.500.000,- (Jeg tror tyskerne overrasker, og der er måske brug for Beier, for at gøre det)
Alex Baena 22 år Villarreal 2.500.000,- (Målfarlige midtbanespillere er interessante)

Men hvem er der ellers der ude?
De spillere du nævner er alle lovende unge spillere, men jeg ser dem ikke som en god løsning i Holdet sammenhæng.
Her handler det jo først og fremmest om spilletid - og selvfølgelig helst på hold der formodes at gøre det godt.
Der er vel ikke mange spilminutter i overstående flok?

Jeg skal selv have fundet en masse "billige" spillere, da jeg satser på tre tunge navne med mål i. Så resten skal være billigt.

Jeg har selv fidus til tyskerne. De har været forfærdelige de sidste par år, men Nagelsmann ser ud til at have gjort alt det Kasper Hjulmand ikke magter og fået skiftet godt og grundtigt ud.
Andrich og Mittelstädt koster henholdsvis 3 og 3,5 millioner og ligner navne der kommer til at starte for tyskerne.

Jeg synes også Zsolt Nagy fra Ungarn virker som et scoop.
2,5 millioner og står listet som forsvarsspiller. Reelt er han dog midtbane. Han har lavet 11 mål og 5 assist for sin ungarske klub Puskas Academy denne sæson.
På landsholdet er det blevet til 3 mål i 18 kampe.
Eneste ulempe er, at han ikke er ubekendt med det gule kort.

De spillere du nævner er alle lovende unge spillere, men jeg ser dem ikke som en god løsning i Holdet sammenhæng.
Her handler det jo først og fremmest om spilletid - og selvfølgelig helst på hold der formodes at gøre det godt.
Der er vel ikke mange spilminutter i overstående flok?

Jeg skal selv have fundet en masse "billige" spillere, da jeg satser på tre tunge navne med mål i. Så resten skal være billigt.

Jeg har selv fidus til tyskerne. De har været forfærdelige de sidste par år, men Nagelsmann ser ud til at have gjort alt det Kasper Hjulmand ikke magter og fået skiftet godt og grundtigt ud.
Andrich og Mittelstädt koster henholdsvis 3 og 3,5 millioner og ligner navne der kommer til at starte for tyskerne.

Jeg synes også Zsolt Nagy fra Ungarn virker som et scoop.
2,5 millioner og står listet som forsvarsspiller. Reelt er han dog midtbane. Han har lavet 11 mål og 5 assist for sin ungarske klub Puskas Academy denne sæson.
På landsholdet er det blevet til 3 mål i 18 kampe.
Eneste ulempe er, at han ikke er ubekendt med det gule kort.
Vi spiller den gratis version, det er vores benspænd, så vi kan kun skifte begrænset ud. En stor del af taktikken handler også om at have 11 spillere til finalen. Sidst købte jeg MacAlister for 2.500.000 og Bukayo Saka for 3.000.000, så nogen gange er de billige spillere voldsomt undervurderede, og med dem er det også muligt at hente et par af de helt store kanoner, men du har ret det er ikke fedt at satse forkert, på en spiller der ikke kommer på banen, så det er et sats.

Men tak for tippene, jeg har selv Spanien, England og Frankrig til at komme minimum til semifinalerne, med Tyskland og Italien som outsidere, så det kan sgu godt være at jeg prøver en af dine tyskere. De spanske spillere virker også som gode til prisen, særligt i forhold til de engelske, som generelt er ret pebrede.

Vi spiller den gratis version, det er vores benspænd, så vi kan kun skifte begrænset ud. En stor del af taktikken handler også om at have 11 spillere til finalen. Sidst købte jeg MacAlister for 2.500.000 og Bukayo Saka for 3.000.000, så nogen gange er de billige spillere voldsomt undervurderede, og med dem er det også muligt at hente et par af de helt store kanoner, men du har ret det er ikke fedt at satse forkert, på en spiller der ikke kommer på banen, så det er et sats.
Ah ja okay. Det ændrer selvfølgelig dynamikken i spillet væsentligt.
Jeg vandt selv i vores Holdet-flok på den gratis version for fire år siden, da jeg satsede engelsk og italiensk.
I år kører vi dog betalingsversionen, så der skal tænkes anderledes.

GeumpyHan blev sgu sur! :unsure:

View attachment 3373

Nå, vi fortsætter bare her i stedet. A propos Staff, så mener jeg at ...
Jeg er jo også gammel…

Getting Old Baby Boomers GIF by MOODMAN

Latest posts

Back