New posts

Den store pisser mig af tråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 74K
Den store pisser mig af tråd
Hvorfor?

Håber han får en dom som kan mærkes men nu er jeg også mod alle dem som går og udover vold i samfundet.

Her er EB's version til dem som ikke har abonnement til at læse den anden.

Desværre fordi der findes idioter med samme IQ som mine golfkøller.
Jeg tror at konklusionen fra de forrige sider er, at der findes en fangruppering som har besluttet at AaB er en fjende, helt på Stage-niveau. Når man så længe nok har hidset hinanden op omkring det "faktum", så vil der hos nogle individer ikke være så langt fra den stammeverden til den virkelige verden, som vi andre lever i.

Jeg tror at konklusionen fra de forrige sider er, at der findes en fangruppering som har besluttet at AaB er en fjende, helt på Stage-niveau. Når man så længe nok har hidset hinanden op omkring det "faktum", så vil der hos nogle individer ikke være så langt fra den stammeverden til den virkelige verden, som vi andre lever i.
tænker der er en del bitre minder i mange agf-fans, om alt det hån der kom fra Aab fans i vores sorte år

Jeg skal lige have det her ud. Det er ikke rationelt, det er dårligt i trit med virkeligheden, men det er den følelse jeg sidder med lige nu, og så er dét her tråden.

Jeg er så fucking træt af FCM! De er så ulækre. Deres træner er en klam brøleabe. Spillerne er nogle møgsvin, der i øvrigt smider sig som små kællinger ved første tegn på at få igen med samme mønt.
Værst af alt er dog, HVOR heldige de kan være på under en uge: først dropper Hansen SÅ groft og så laver SøE det mest afsindige selvmål i historien. Læg dertil at at både den falske Bech og Osorio skulle have haft gule kort og Lee skulle have haft to.
Jeg kan overhovedet ikke være nogen steder af raseri lige nu.

FUCK HVOR JEG HADER FCM OG ALT DERES PLASTIKFORPISSEDE, VAMLE LORT OG DERES KLAMME ATTITUDER!

Jeg skal lige have det her ud. Det er ikke rationelt, det er dårligt i trit med virkeligheden, men det er den følelse jeg sidder med lige nu, og så er dét her tråden.

Jeg er så fucking træt af FCM! De er så ulækre. Deres træner er en klam brøleabe. Spillerne er nogle møgsvin, der i øvrigt smider sig som små kællinger ved første tegn på at få igen med samme mønt.
Værst af alt er dog, HVOR heldige de kan være på under en uge: først dropper Hansen SÅ groft og så laver SøE det mest afsindige selvmål i historien. Læg dertil at at både den falske Bech og Osorio skulle have haft gule kort og Lee skulle have haft to.

FUCK HVOR JEG HADER FCM OG ALT DERES PLASTIKFORPISSEDE, VAMLE LORT OG DERES KLAMME ATTITUDER!

Jeg vil i hvert fald sige det sådan, at MKK leverer en grotesk ringe dommerpræstation i dag. Hvis han er dommer på søndag bør AGF nedlægge protest.

Brøndby lavede selvmål i kampen mod dem inden den mod os

Jeg forstår følelsen og genkender mange træk.

Jeg bryder mig absolut ikke om Steinlein og FCM som klubs måde at agere på, og Tullberg er et godt stykke på den forkerte side af linjen mellem 'farverig karakter' og 'voksenbaby'. Endvidere mener jeg han bliver overvurderet voldsomt som træner, men det er på kant med kommentarer fra fx Mediano, så det er nok bare en dunning-kruger i fuldt flor fra min side.

Jeg hader deres spillere under kampen. Men de er sgu dygtige. De har et aggressivt pres der til tider er imponerende. Men resten virker til at være improvisereimproviseret. Det gør kampene grimme og får dem til at se tilfældige ud. Men så er der dels de tekniske finurligheder, og dels evnen til altid at finde en scoring på dødbolde.

Morten Karlsen siger det godt i Mediano om Daniel Wass. Man søger efter de sidste procent, og så længe man ikke risikerer modstanderens helbred er det ok. Der er jeg IKKE, men ikke langt derfra (man må gerne overdrive, men ikke fake 100%). FCM spiller hårdt og ulideligt teatralsk, men det virker. Og det er dommeren der skal stoppe dem (og det er så et sted jeg ikke har accept for FCM - man må ikke underminere dommerne i min bog. Og hvis 'det virker', må divisionsforeningen og/eller DBU ind med sanktioner, så det ikke virker. Det er uværdigt for alle når man efter kampen underminerer det fundament alle kampe spilles på).

Selve FCM, spillere og tilhængere, kan jeg godt unde succesen. Altså den tilhører AGF, men hvis de lykkes med at komme under limbo-stangen - som de er godt igang med - skal der jo være en mester, og det bliver så FCM.

Begge hold satte barren højt i efteråret, og blev ved med at komme over. I Foråret har det været kampen for at komme under tidligere bundniveau, og 'hold min øl' har lydt utallige gange.

Mesterholdet bliver holdet der fejler i at gå lavest.

Latest posts

Back