Den store pisser mig af tråd
Nope.@SNowMan eller Alsgaard eller hvem fanden du nu er personlighedsspaltet til i skrivende stund, kan du ikke få det lortepointsystem ændret, så man får det ypperste superbadge efter 1.000 reaktioner og ikke 1.000 kommentarer? Det er fucking nederen at skulle skrive så meget automatbavl for at få det afgørende GF-Forum-egeløv.
Ja. Eller titler. Grader. Eller hvad fanden det kan kaldes. Du bærer den største som er "erfarent medlem". Jeg er kun velkendt. Men når jeg har skrevet 1.000 gange nonsens, bliver jeg også erfaren.
Jeg er ikke sikker på, jeg forstår. Kan du gentage det på en simplificeret måde?Ja. Eller titler. Grader. Eller hvad fanden det kan kaldes. Du bærer den største som er "erfarent medlem". Jeg er kun velkendt. Men når jeg har skrevet 1.000 gange nonsens, bliver jeg også erfaren.
Modsat majoriteten herinde får jeg dog mere rygklapperi, end jeg leverer linjer, hvilket faktisk passer ganske godt til min karriere som halvdoven, selvfed skriverkarl. Men det giver mig ikke den sidste og afgørende forfremmelse. Og derfor vil jeg gerne have ham @SNowMan til at lave det om. Det anser jeg som aldeles rimeligt.
Klik på dit eget profilnavn. Så får du en oversigt, der giver dig mulighed for at se, hvilke trofæer du har fået, og hvad der skal til at få andre.Jeg er ikke sikker på, jeg forstår. Kan du gentage det på en simplificeret måde?![]()
Jeg er stadig ikke med. Kan du gentage det 320 gange?Klik på dit eget profilnavn. Så får du en oversigt, der giver dig mulighed for at se, hvilke trofæer du har fået, og hvad der skal til at få andre.
Du har så fuld spilleplade. Det har jeg ikke. Hvilket nærmest gør fysisk ondt og har en voldsom negativ indflydelse på min selvforståelse.
View attachment 4082
View attachment 4083
View attachment 4084
View attachment 4085
Det er interessant at “jeg tænker at” er det han synes er allerværst, det er vel netop en måde hvormed man kan udtrykke noget der er mere usikkert, som man modsat noget man mener ikke har en klar holdning til eller indsigt i, dvs noget man gætter på eller forestiller sig baseret på ufuldstændig viden. Jeg tænker SIB og Uwe gør sig nogle overvejelser om dybden på VWB hvis ikke Bach er klar til at træde ind. Det mener jeg også de bør. Det er vel under alle omstændigheder mere en indholdsmæssig ting end en sprogteknisk fejl, men det er måske derfor det generer ham i særlig grad.En af mine egne store kæpheste er "nysgerrig på".
Her er en lille liste:
![]()
Som artiklen beskriver, smitter sproget hurtigt. Det er også derfor, journalister (og politikere) imø har et udvidet ansvar for korrekt sprogbrug.
Men det er svært, når fx influencere har højere eksponering til unge.
Det er nok en tabt kamp. Men det betyder jo ikke, at man ikke må rase over det![]()
Vi er aldeles enige, @WintherDet er interessant at “jeg tænker at” er det han synes er allerværst, det er vel netop en måde hvormed man kan udtrykke noget der er mere usikkert, som man modsat noget man mener ikke har en klar holdning til eller indsigt i, dvs noget man gætter på eller forestiller sig baseret på ufuldstændig viden. Jeg tænker SIB og Uwe gør sig nogle overvejelser om dybden på VWB hvis ikke Bach er klar til at træde ind. Det mener jeg også de bør. Det er vel under alle omstændigheder mere en indholdsmæssig ting end en sprogteknisk fejl, men det er måske derfor det generer ham i særlig grad.
Hvis der er et udtryk jeg altid bemærker og ryster på hovedet af, så er det det meget benyttede "mere optimalt". Optimal betyder som bekendt 100%.Vi er aldeles enige, @Winther
Jeg synes også, det er meget værre, når nogen skriver/siger om en spiller, at han/hun er god på en bold, end når de blot tænker, at spilleren er det. Medmindre naturligvis, man vælger at tænke temmelig højt.
Helt enig. Enten er det optimalt ellers er det suboptimalt/ikke optimalt.Hvis der er et udtryk jeg altid bemærker og ryster på hovedet af, så er det det meget benyttede "mere optimalt". Optimal betyder som bekendt 100%.
Der er også personer, som er mere end 100 procent sikker på noget.Hvis der er et udtryk jeg altid bemærker og ryster på hovedet af, så er det det meget benyttede "mere optimalt". Optimal betyder som bekendt 100%.
Ja. Eller titler. Grader. Eller hvad fanden det kan kaldes. Du bærer den største som er "erfarent medlem". Jeg er kun velkendt. Men når jeg har skrevet 1.000 gange nonsens, bliver jeg også erfaren.