New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 202K
Cykling
Nu hedder tråden her jo sådan set bare “Cykling”, hvor alle indslag vedrørende cykling bør være velkomne… Også hvis det handler om praktik i familiens nyindkøbte ladcykel med overdækning til curlingbørnene, vandcykler, børnecykler, MtB-konkurrencer eller diskussion om Tubeless vs slange…

Hvis det var en ren tråd om Cykelsport skulle den vel hedde dét 😄
Det var taenkt for en maade at kommunikere paa, for evt at organisere en AGF Cykeltroeje, for ikke at genere de andre debatorer med vores lille side projetk

Le Samyn er jo netop også en bakkespurt, hvor det ikke er topfarten der er afgørende.

Han er naturligvis ikke på nogen måde dårlig, men han har ikke samme topfart som Mads P., WvA o.lign. De spurter han rent faktisk vinder på flad vej er som regel fordi farten er gået ned, så det bliver en acceleration. Er farten høj eller er det en lang spurt taber han som regel.

Til gengæld så vi så i dag at han nok kan grave dybere end nogen anden rytter. Vanvittigt at kunne lave sådan en acceleration med 500m igen, når han allerede må sidde med syre til op over tænderne.
Ja, det er jo en universel sandhed, men det var bare ikke det, jeg forstod dit skriv som. Anyway, så er vi jo enige. 👍🏻🙂

Ja, det var en flot præstation, som bringer mindelser on det forrygende VM i Glasgow, hvor flere af dem besvimede efter stregen. Lad endelig Montmartre blive, og så kan afstanden til stregen justeres, når Pogi/Poel engang takker af.

@hapsen - Det er slet ikke til gene for mig. Jeg synes, det er fedt, og at trøjen er flot. Glæder mig til at se billeder af den båret med stolthed ude i den store verden. KSDH!

Det er lidt noget pjat med gennemsnitsfarten. Det afgørende må være præstationerne på (primært) finalebjerge og med vind på næsen. At de bliver trukket hurtigere gennem etaperne siger mere om hjælperytterne (samt udstyr og ernæring) end om noget andet

Men dem der ligger i toppen og skiller sig ud - de bliver vel netop trukket hurtigt igennem etaperne men er så endnu hurtigere end tidligere i finalerne opad i forhold til resten? Er det ikke det han illustrerer, når han viser der er 7 som skiller sig markant ud i forhold til resten af feltet ? Og mere end de har gjort historisk i forhold til median mv.

Btw. jeg tænker kun han nævner Skjelmose fordi han er Dansker og ikke så meget andet.

Go `Formiddag!
Venter paa svar fra GOBIK(min 10 troejer)
Jeg har lavet en profil hos Virklon(min 1 troeje) - men den sidste kraever nogle design skillz, som jeg ikke har - nogen som kan hjaelpe men den del?

Hvis det skulle vaere Gobik, er den her model fin:

Denne her en anden mulighed:

Den sidste er klart mere sporty og tight om overkroppen.

Hvis nogen har lyst til at lege med designe delen, saa skriv en DM, for log in:

I forhold til fremtidig kommunikation, giver det mening at lave en sepparat traaed? - en mail gruppe eller lignenden? for ikke at forurene den fine cykel traaed?
Godt arbejde @hapsen 👌

Begge modeller ser fine ud, men jeg vil klart stemme for Pro-udgaven 🚴

Design-mæssigt tænker jeg et bud kunne være en helt hvid med AGF (og evt. 1880) som logo – men mine design-skills rækker desværre ikke ret langt 😅 Hvad siger i andre til det eller gode bud på et design?

Er der nogen der ved noget om, hvorvidt vi kan løbe ind i rettighedsproblemer med logoerne?

Lige nu er vi 7 og skal være 10, så hvis der er flere som har lyst til at vise AGF i stram lycra, så meld jer endelig på! Hvis vi mangler en enkelt til sidst, tager jeg gerne en ekstra, så det kan lykkes.

@hapsen
@mono
@kasperopro
@Weah
@Odonten
@Udbamse
@RandomTilt

I eksemplerne er den lyse pro modellen

Attachments

• IMG_1041.webp
    IMG_1041.webp
    39.7 KB · Views: 14
  • IMG_1040.webp
    IMG_1040.webp
    33.9 KB · Views: 14
Godt arbejde @hapsen 👌

Begge modeller ser fine ud, men jeg vil klart stemme for Pro-udgaven 🚴

Design-mæssigt tænker jeg et bud kunne være en helt hvid med AGF (og evt. 1880) som logo – men mine design-skills rækker desværre ikke ret langt 😅 Hvad siger i andre til det eller gode bud på et design?

Er der nogen der ved noget om, hvorvidt vi kan løbe ind i rettighedsproblemer med logoerne?

Lige nu er vi 7 og skal være 10, så hvis der er flere som har lyst til at vise AGF i stram lycra, så meld jer endelig på! Hvis vi mangler en enkelt til sidst, tager jeg gerne en ekstra, så det kan lykkes.

@hapsen
@mono
@kasperopro
@Weah
@Odonten
@Udbamse
@RandomTilt

I eksemplerne er den lyse pro modellen
Det kan maaske godt blive et problem med rettighederne.
De plejer at sende saadan et 3D link, hvor vi kan se trojen forfra/bagfra.

Jeg regner med at en kammerat ogsaa er frisk - saa vi mangler bare et par stykker.

@Udbamse
hvis det er pro udganven(tight) saa er det 53€ inkl spansk moms 21% - hvis projektet lykkedes, skal noget fornsendelse regnes med - jeg taenker 10-15€ til DK
En anden mulighed er med et dansk CVR nummer, saa meningsfuldt kan importere troejerne uden MOMS?

Latest posts

Back