New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 156K
Last edited:
Ayuso virker simpelthen som et forkælet og løstgående missil med den HELT forkerte attitude. Han trænger til en ordentlig omgang nordisk irettesættelse
:cool:
Han har levet sine første fem år i USA, så en god, gammeldags clothesline eller fem fra Mads' to "guns" skal nok få sat skik på ham. ☝🏻😏

Når Pogi ikke er med, så rydder UAE nærmest bordet. De har dog lidt problemer med den øverste podieplads men lad os se.

Det er en dominans, vi stort set ikke har set i nyere tid. Det siger jo meget om holdets enorme styrke, og hvad der kan ske, når så stærkt et hold aktivt opsøger sejrene. De kører jo helt anderledes end i Touren, hvor de kun havde ét formål, nemlig at vinde med Pogacar.

Nu bruger de hele deres brede palet at ryttere, og så kommer sejrene væltende. Noget tyder dog også på, at det bremser lidt op nu. De erklærer i hvert fald, at det herfra handler 100 procent om Almeida, men han har også fine chancer for at vinde mere og kan endda også tage den samlede sejr.

Mhs. til VM, så er vi tilbage ved en af Skjelmoses store udfordringer. Han styrter simpelthen for meget, det minder vel nærmest om Roglic.

Jeg har haft meget lidt sympati for mennesker der overalt går rundt og flager med et palæstinensisk - værst da de fyldte alt for meget foran Århus Domkirke ved en kongelig begivenhed - og nu under vueltaen.....det er sølle at blande sport ( og alt muligt andet! ) sammenmed politik - hold Jer til ambassader og rådhuspladser!!

Yes, yes...I know...jeg har sat rumpen i klaskehøjde - so let it be

Isoleret set er det super aergerligt for baade Vueltaen og cykelsporten generelt.

Jeg ser folkemorg og forbrydelser mod menneskeheden i den kontekst saa synes jeg civil ulydighed er en fair reaktion.

Jeg er med paa at mange ikke er enige, og det er fint, jeg har planer om at se etapen oppe paa bjerget paa loerdag og jeg skal nok opfoere mig ordentligt, men med alt mulig respekt saa synes jeg det der sker i Gaza ikke vaerre end bare politik.

Med fare for at politisere....
Slet endelig, hvis I synes.

Jeg har aldrig haft problemer med jøder, jeg møder rundt omkring. Men jeg har et problem med staten Israel.
Jeg synes, de har været alt for aggressive i det område, de mere eller mindre fik "gratis" sidst i fyrrerne
Siden da har de udvidet igen og igen....

Jeg kan godt forstå, at der er mennesker, der gerne have mere fokus på situationen i Gaza mv
Vingegaard sagde det jo meget fint...

Og cykelløb foregår ude på vejene

Men kunne producerne ikke gøre mere for ikke at give dem opmærksomhed?
Klip væk når der er kontroversielle flag..
Og endelig også de der fjollede fulde mænd i mærkelige kostumer, der løber med en hundrede meter.
For at komme på tv...

🤪

Latest posts

Back