New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 207K
Cykling
Han bliver helt sikkert god..

Men mht World løb i DK så er et sprint løb i K nok det bedste, vi kan få
Der kunne helt sikkert godt blive lagt en rute i Østjylland fra Aarhus til Vejle via omveje, der kunne give en del højdemeter..
Op ned højre og venstre hele tiden
Smalle veje..

Men det handler jo om penge
Og dem er der flere af i København

Han bliver helt sikkert god..

Men mht World løb i DK så er et sprint løb i K nok det bedste, vi kan få
Der kunne helt sikkert godt blive lagt en rute i Østjylland fra Aarhus til Vejle via omveje, der kunne give en del højdemeter..
Op ned højre og venstre hele tiden
Smalle veje..

Men det handler jo om penge
Og dem er der flere af i København
Der burde også kunne findes penge i Herning, som er en stor by i dansk cykling.

Ja, men cykelløb på Herning kanten kan aldrig blive fede. Der er jo pandekage fladt..
Østjylland fra Mariager over Randers, Mols, Aarhus, Silkeborg og ned til Vejle/Kolding er meget kuperet terræn.
Der skal penge til, men det behøver vel ikke at være et World Tour løb...
Men du har fint terræn i rækkevidde fra Herning. Du kan sådan set både lave grus og bakken i Vejle hvis du vil

Et godt løb afhænger jo ofte af hvad rytterne vil og gør det til, hvis det her WT løb er lige inden TDF, så vil de nok helst undgå både grus og pave(desværre) for at minimere risikoen for styrt.
At andet element som taler for hovedstaden, udover money, er vel også at landet/byen promoveres fra helikopter perspektiv, der tænker jeg ikke helt Steinlien-land kan være med.
Jeg er meget glad for inrng.com bloggen, og han skrev om at mange franskmænd tunede ind på tdf for at nyde landskabet og kulturarven.
For mig kan der kun være for få brosten.

Jeg har en fornemmelse af, at jeg skal undskylde fra os pedal tosser...
Men sagen er, at vores sæson er kommet igang med opstarten i Down Under..
Snart følger løb i Argentina, Portugal og i sydspidsen af Spanien og på Mallorca
Det er ikke som træningskampe i Suppen op til sæsonstart

Det er alvor
Så derfor er vi cykeltosser lidt oppe at køre lige nu

Ignorer os, hvis du synes, vores snak er uinteressant
Det kan vel ikke være så svært

Cykling er bare det fedeste…og så kan man som midaldrende mand gå amok i løbs-rus over alle de fede cykler og gadgets man ABSOLUT IKKE kan undvære….og føle sig en lille smule prof 🚵‍♂️😂
Jagten på det “lirens” 😅
Der er jeg fortsat en ung mand på 36, med små børn og for stram økonomi til at gå amokkas - en aluminiums cykel med Shimano 105, flat pedals, udtjente løbesko og indtil videre blot et Garmin Forerunner-ur sat på styret (shit en Garmin Edge er dyr…!!!)

Til gengæld holder jeg en fart på soloture på mellem 30-35 km/t i snit henover vinteren - så må udstyret komme senere 😂
Men jeg medgiver - kæft det er fedt! Glæder mig til at prøve at køre om sommeren (købte min første racer i september…)

Jagten på det “lirens” 😅
Der er jeg fortsat en ung mand på 36, med små børn og for stram økonomi til at gå amokkas - en aluminiums cykel med Shimano 105, flat pedals, udtjente løbesko og indtil videre blot et Garmin Forerunner-ur sat på styret (shit en Garmin Edge er dyr…!!!)

Til gengæld holder jeg en fart på soloture på mellem 30-35 km/t i snit henover vinteren - så må udstyret komme senere 😂
Men jeg medgiver - kæft det er fedt! Glæder mig til at prøve at køre om sommeren (købte min første racer i september…)
Her er det 46 og knap så økonomisk belastet længere ;)
Ridley NoaH, specialfarvet, SRAM elektronisk, 3D printet saddel, keramisk krankboks, Edge 1030 (er på vej mod en 1050´er)...indenfor Kickr Neo 2.
Holder samme fart som dig...tænk om jeg havde bedre udstyr :cool:

Latest posts

Back