New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 208K
Cykling
Så angriber han gudhjælpemig 100km ude. Lord have mercy, jeg elsker den mand! 😍

Det er modigt og vildt hvis han kører den hjem fra spids.

Som altid forstår jeg ingenting hos dem bagved - hvorfor kan de ikke bare blive enige om at køre rundt. Men de kæmper jo også for deres individuelle placeringer og tror ikke rigtig på de kan vinde.

Det er modigt og vildt hvis han kører den hjem fra spids.

Som altid forstår jeg ingenting hos dem bagved - hvorfor kan de ikke bare blive enige om at køre rundt. Men de kæmper jo også for deres individuelle placeringer og tror ikke rigtig på de kan vinde.
Nej store egoer koster sekunder. De store vil have de små til at trække for deres medaljechance, men de små vil have de store og stærke til at trække, fordi det er deres lod.

Det er en fed dynamik, som er blevet mere udtalt, efter holdene er blevet reduceret med en rytter per løb. Nå ja, og så har vi fået en samling ægte asfaltcowboys til at lave dommedagsangreb som dette.

Egentlig ikke for at lave en kontrovers, men jeg tror eftertiden vil se på Armstrong og Pogacar på præcis samme måde.
Det er nu ellers en kontroversiel udtalelse, for det, der adskiller Armstrong fra alle de andre dopere, er hans facon og psykopatiske handlemåde. Han er ganske enkelt et dårligt menneske, og det tror jeg ikke, nogen kan kalde Pogačar.

Jeg er så uenig, som man kan være, men jeg forstår godt, at man kan være skeptisk. Det er arvesynden 🤷🏼‍♂️

Egentlig ikke for at lave en kontrovers, men jeg tror eftertiden vil se på Armstrong og Pogacar på præcis samme måde.
Men den viden vi har idag, saa er det ikke en rigtig konklusion, selvom Pogien overmenneskelighed og ikke mindst nogle af de ansatte paa UAE har en skummel fortid(ham den skaldede basker) - denne skepsis vil nok altid vaere til stede i cyklingen.
- uden at evaluere den menneskelige egenskaber, saa vil jeg mene at paa at sportsligts grundlag saa er Pogi i en helt anden liga end Lance, og faktisk alle de GC ryttere jeg har oplevet.
Mr.60% vandt godt nok Liege-BS-Liege - men det er vel ikke siden Sean Kelly at vi har set en rytter som baade er blandt de bedste i foraaret, i Grand Tours og nu ogsaa efteraars lobene - han napper vel ogsaa Lombardia om et par uger.

Men den viden vi har idag, saa er det ikke en rigtig konklusion, selvom Pogien overmenneskelighed og ikke mindst nogle af de ansatte paa UAE har en skummel fortid(ham den skaldede basker) - denne skepsis vil nok altid vaere til stede i cyklingen.
- uden at evaluere den menneskelige egenskaber, saa vil jeg mene at paa at sportsligts grundlag saa er Pogi i en helt anden liga end Lance, og faktisk alle de GC ryttere jeg har oplevet.
Mr.60% vandt godt nok Liege-BS-Liege - men det er vel ikke siden Sean Kelly at vi har set en rytter som baade er blandt de bedste i foraaret, i Grand Tours og nu ogsaa efteraars lobene - han napper vel ogsaa Lombardia om et par uger.
To ting:

- Armstrong vandt ikke LBL. Han har vundet VM, Fleche Wallone og San Sebastian.

- Mr. 60 % var ikke Armstrong; det var såmænd vores helt egen Ørn 🥴

Derudover er jeg enig. Tadej Pogačar er en komplet rytter, mens Armstrong startede som stærkmand og sluttede som klatrer. Han var altid en fremragende enkeltstartsrytter.

Armstrong var et sygt og psykopatisk menneske, som udøvede reign-of-terror mod alle i feltet, på holdet og uden for asfalten.
Hvad han har på samvittigheden af ødelagte karrierer og liv er ikke småting.
Han er unævnelig for mig - føj!

Latest posts

Back