New posts

Cykling

• Thread starter Thread starter Guller
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 202K
Vanvittigt. Sol, måne og stjerner stod helt i zenit, og selvfølgelig vandt han over de to italienere.

Jeg havde kun Kooij i dag, så jeg er bitter, nu løbet udviklede sig, som det gjorde.

Men hold da kæft, hvor er det fedt at se Asgreen vinde. Han har kæmpet så meget med det siden det magiske forår i 2021.

Stort tillykke til "Stinky"! 😍

Og så var det også en dag, hvor GC rykkede sig.

Kattemorderen mistede meget tid og røg af podiet, hvilket er dejligt, og Ayuso skal nu ud at jagte for fuld hammer. Der kan laves ballade i morgen, og jeg kigger på Carapaz og Bernal og måske Ayuso. Jeg tror bare ikke på Ayuso med det smadrede knæ.

Fedt. Alt er åbent!

Vanvittigt. Sol, måne og stjerner stod helt i zenit, og selvfølgelig vandt han over de to italienere.

Jeg havde kun Kooij i dag, så jeg er bitter, nu løbet udviklede sig, som det gjorde.

Men hold da kæft, hvor er det fedt at se Asgreen vinde. Han har kæmpet så meget med det siden det magiske forår i 2021.

Stort tillykke til "Stinky"! 😍

Og så var det også en dag, hvor GC rykkede sig.

Kattemorderen mistede meget tid og røg af podiet, hvilket er dejligt, og Ayuso skal nu ud at jagte for fuld hammer. Der kan laves ballade i morgen, og jeg kigger på Carapaz og Bernal og måske Ayuso. Jeg tror bare ikke på Ayuso med det smadrede knæ.

Fedt. Alt er åbent!
Nu har jeg haft en pause fra cykling i en 3-4 år.

Hvem er kattemorderen? :)

Last edited:
Nu har jeg haft en pause fra cykling i en 3-4 år.

Hvem er kattemorderen? :)
Tiberi fra Bahrain. Han skød og dræbte en kat for sjov med et luftgevær. Viste sig at tilhøre borgmesteren i San Marino (eller noget i den retning), hvor han bor. Blev en kæmpe skandale og han blev fyret fra Lidl-Trek hvor han var på kontrakt. Heldigt for ham, så er der andre hold med knap så meget moral...

Tibieri fra Bahrain. Han skød og dræbte en kat for sjov med et luftgevær. Viste sig at tilhøre borgmesteren i San Marino (eller noget i den retning), hvor han bor. Blev en kæmpe skandale og han blev fyret fra Lidl-Trek hvor han var på kontrakt. Heldigt for ham, så er der andre hold med knap så meget moral...
Det er den mest forrykte historie 🤣🤣🤣

Tibieri fra Bahrain. Han skød og dræbte en kat for sjov med et luftgevær. Viste sig at tilhøre borgmesteren i San Marino (eller noget i den retning), hvor han bor. Blev en kæmpe skandale og han blev fyret fra Lidl-Trek hvor han var på kontrakt. Heldigt for ham, så er der andre hold med knap så meget moral...
Det var naboens kat. Desværre var naboen minister i San Marinos regering, og hans 3-årige datter var svært glad for katten, og så brød helvede natruligvis løs: https://www.bbc.com/news/world-europe-64801133

Last edited:
Der skete da lidt i dagens løb.

UAE som ellers har set stærke ud var tæt på et kollaps. Den oprindelige kaptajn Ayouso forsvandt ud af stillingen og Del Toro satte tid til overfor Carapaz, Derek Gee, Simon Yates (har han ikke været underligt velpositioneret i denne tour?) og Bernal.

Der er lagt op til alt kan ske og de evindelige angreb fra flere hold har sat sit præg på de unge UAE folk.

Nå ja og så udgik Roglic tidligere pga. et styrt men det er ikke første gang - et af hans største problemer. Til gengæld kan han så koncentrere sig om Touren og måske udgøre endnu en udfordrer til tronen (jeg tvivler men lad os se).

UAE som ellers har set stærke ud var tæt på et kollaps. Den oprindelige kaptajn Ayouso forsvandt ud af stillingen og Del Toro satte tid til overfor Carapaz, Derek Gee, Simon Yates (har han ikke været underligt velpositioneret i denne tour?) og Bernal.

Der er lagt op til alt kan ske og de evindelige angreb fra flere hold har sat sit præg på de unge UAE folk.

Nå ja og så udgik Roglic tidligere pga. et styrt men det er ikke første gang - et af hans største problemer. Til gengæld kan han så koncentrere sig om Touren og måske udgøre endnu en udfordrer til tronen (jeg tvivler men lad os se).

Det er spændende. Men det er også analysen fra sidste etape, du linker til😅

Vild etape
Og godt ham der styrtede under barrieren har det godt, det så grimt ud.
En bekendt har sådan et projekt med at cykle de 3 Grand tours for at tjene til velgørendhed, han kører én dag foran feltet og idag kørte han ned af Motirollo i regnen, det var vidst ikke så sjovt.
Spændende med Del Toro, det er jo set at der kommer en dårlig dag efter hviledagen, men hvis han ikke er frisk imorgen så ser både Carapaz og Visma-Yates farlige ud.

Eller Simon Yares. Hvorefter Vingegaard vinder Touren og Vueltaen og jeg skal til at æde alle de ord, jeg har sagt om Pogacar😆
Simon Yates bør jo ifølge al logik og historik gå ned i weekenden. Pellizzari er til gengæld voldsomt Interessant. Det samme er Gee.

Det er i øvrigt synd for Roglič, men samtidig er det også en smule ynkeligt, hvis han virkelig tror, han kan vinde Touren. Han har jo kørt som røv og nøgler hele Giroen med undtagelse af den første TT 🤷🏼‍♂️

Latest posts

Back