Kamptråd Champions league kval. runde 2: Lech Poznan - AGF, onsdag 29. Juli kl 19.00 W Winther Wednesday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #601 De friske skud i skovbunden vokser endnu ikke helt ind i himlen.
hapsen Experienced member Wednesday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #602 et par kasser mere
Gollum Well-known member Wednesday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #603 FUCK BOLD I ER NOLE LUDERE
Udbamse Experienced member Wednesday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #604 For fuck sake!!! Bold.dk det her er fandme ringe!!!!
M martinbechksdh Member Wednesday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #605 Kom så Serra!
Martinstranger Wednesday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #606 aarhusianeren said: Nå så sagde Bold godnat. De havde nok kun betalt for 90 minutter... Click to expand... Click to shrink... Bold.dk havde åbenbart kun tænkt sig der skulle være 90 minutter. Nogen med et link? Edit: Det kører igen - nu skal vi fremad og se om det kan lade sig gøre.
aarhusianeren said: Nå så sagde Bold godnat. De havde nok kun betalt for 90 minutter... Click to expand... Click to shrink... Bold.dk havde åbenbart kun tænkt sig der skulle være 90 minutter. Nogen med et link? Edit: Det kører igen - nu skal vi fremad og se om det kan lade sig gøre.
Stone Cold Experienced member Wednesday at 9:08 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #607 Mit er oppe igen
M martinbechksdh Member Wednesday at 9:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #609 KRISTJANSSONNNNNNNNNN
B BRORLORT Experienced member Wednesday at 9:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #610 ISLÆNDINGEN!!!!
S Sydhavnen Experienced member Wednesday at 9:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #611 JAAAAAA
S Soho Active member Wednesday at 9:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #612 jaaaaa de så tydligvis ikke kampen mod viborg :_)
Rastapopoulos Experienced member Wednesday at 9:11 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #613 KRISTJANSOOOOOON JAAAAAAAA
H Holmertz Experienced member Wednesday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #614 Gentager lige mig selv. WTF!
A aarhusianeren Well-known member Wednesday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #616 Pis mig i øjet og kald mig dronning Margrethe en vanvittig kamp, hvad er det jeg ser på??!
Martinstranger Wednesday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #617 Serre for Anderson Kristjanson for Emmery Så fedt - endnu et mål til os
A agfgas Well-known member Wednesday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #618 Fucking utroligt, troede vi var totalt færdige, nu får vi en chance mere
hapsen Experienced member Wednesday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #619 en kasse mere vamos
W Winther Wednesday at 9:12 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #620 Hahaha hvor er det vildt. Signaturafslutning af Kristjansson!