New posts

Champions League 2026/27

• Thread starter Thread starter Holmertz
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 553
  • Views Views: Views 34K
der er vel rimelig meget fiber i sådan noget, så det blive nok ikke et problem

Du skulle ønske dig godt med protein i stedet. Fiber får gang i hele herligheden, så hold dig fra hjemmeholdets normale fødevareindtag og smugl en Store Klaus med i stedet. Det må ved for fanden da være muligt, når maskeballet kan slæbe det halve af T. Hansens nytårssortiment ind på stadion uden at blive stoppet.

Jeg har været rigtig ærgerlig på både Arnstads og AGFs vegne over, at han ikke kom med til VM. Men lige nu, d. 30/6 og tre uger før kampen hjemme mod Poznan, der er jeg lykkelig for, at han ikke kom afsted.

Det kostede måske AGF 20 mio. på transferværdi, at han ikke kom over og gjorde en god figur i et indhop, men nu kan han sende 300 mio. i klubkassen ved at sende os i CL.

Jeg har været rigtig ærgerlig på både Arnstads og AGFs vegne over, at han ikke kom med til VM. Men lige nu, d. 30/6 og tre uger før kampen hjemme mod Poznan, der er jeg lykkelig for, at han ikke kom afsted.

Det kostede måske AGF 20 mio. på transferværdi, at han ikke kom over og gjorde en god figur i et indhop, men nu kan han sende 300 mio. i klubkassen ved at sende os i CL.
Når det er sagt - så har Ødegaard ikke lavet noget i den halve time, der er spillet i dag, som Arnstad eller Knudsen ikke ku' ha' lavet.
Men så igen ... Haugen havde sgu' nok også gjort det bedre end Sørloth ...

Det er immervæk et par år siden efterhånden. De nåede lige at skifte til Windows 7.

JEG HAR WINDOWS 98. DET ER LET AT BRUGE OG KAN OGSÅ KØRE WORD PERFECT 5.1. MEN JEG FÅR VIST NOGLE GANGE TRYKKET PÅ DE FORKERTE KNAPPER, FOR SKÆRMEN BLIVER OFTE BLÅ, OG SÅ ER JEG NØDT TIL AT STARTE COMPUTEREN HELT FORFRA, HVILKET ER TRÆLS, NÅR DET GÅR GODT I MINESTRYGER. HVORFOR SKRIVER MIN COMPUTER HELE TIDEN MED STORE BOGSTAVER? ☜︎❒︎ ♎♏︎❒︎ ■︎□︎♑♏︎■︎ ♎♏︎❒︎ 🙵♋︎■︎ ♒︎🙰◻︎●︎◻︎♏︎ ❍︎♓♑︎✍︎

Latest posts

Back