New posts

Artikler om spillerne og klubben 2026

• Thread starter Thread starter Mengsen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 60K
Artikler om spillerne og klubben 2026
Husk blot at snit er en ting over 17 kampe - men en HELT ANDEN over 5 kampe, og en indbyrdes.

Vi kan i det opstillede scenarie med 8 point foran med 5 kampe igen - med en sølle uafgjort mod FCM være 8 point foran på 4 kampe ift matematikken.
Det betyder dermed 2 point per kamp i snit... Enkelte kampe kan sende "snit" langt op/ned - og dermed er snit-delen mindre vigtige.

I know - der er uddybet lidt mere på nedenstående link, for at se på historikken. Dertil kommer så de interne kampe.

Hmmm..... stor kamp i aften men bold.dk har ikke skrevet en artikel omkring klubben siden den 17 april - man skulle ellers tro, at den direkte guldduel kunne få journalisterne i gang men det er måske kun, når det involverer Køvenhavner klubberne.

Til gengæld skrev de, at Thailand har snøren ude efter Eric Kahl til landsholdet. Han har spillet ungdomskampe for Sverige men ikke på det "rigtige". Derfor kan han skifte. Han føler dog selv, at han kan konkurrere med de andre.

Btw. Niki Zimling ønskede at prøve sig selv af på senior niveau og det ville vi ikke stå i vejen for.

Niki ønsker nu at prøve sig selv af på seniorniveau, og det vil vi ikke stå i vejen for, så vi er glade for, at vi kunne blive enige om, at AC Horsens køber Niki fri. Vi siger tak for indsatsen til en dygtig og vellidt kollega, og vi ønsker ham held og lykke videre i hans trænerkarriere, siger CV til klubbens hjemmeside.

Btw. Niki Zimling ønskede at prøve sig selv af på senior niveau og det ville vi ikke stå i vejen for.

Jeg tror det betyder meget når fremtidige trænertalenter skal vælge om de vil til AGF eller ej, at vi har bevist at hvis lysten er der til at prøve kræfter med noget andet i kontraktperioden, så vil vi ikke stå i vejen for det.

Det virker som om de ikke er til at skyde igennem på Fredensvang i denne sæson - det ser ikke ud til at røre dem at de smed sejren i de sidste minutter i mandags:

Desuden giver Dalsgaard en forklaring på udskiftingen - han havde begyndende kramper i vægge lægge, og var bange for at blive fanget i en løbeduel, hvor han ikke ville være i stand til at sprinte.

Sæt i gang og stop snakken📝📝📝 Vi vil have 4 more years🙏

Jeg har sagt det fra den første dag, jeg kom til byen. Som by og AGF som forening er det en af vores største styrker, at vi kæmper sammen. Vi er en by og et hold. Det føler jeg virkelig har fyldt meget i de år, jeg har været her.

- Inden vi tog til Herning, var der mange mennesker på træningsanlægget. Vi kørte omkring flere fyldte busser frem til kampen. Det er udsolgt i Farum, og jeg nyder, at hele byen vil kigge på mig og os, når vi spiller fodbold, fortæller Felix Beijmo til Campo og den øvrige presse ved onsdagens presseseance på Fredensvang.

Det lyder som et godt tiltag (y)

Bemærker nedenstående om +20 spillere der bor der. Er akademiet ikke bygget til 40 spillere (20 lejligheder med 2 i hver) og der derfor er plads til flere? Det tager nok tid, at få tiltrukket de rigtige og det er nok ikke alle der har behovet.

Vi har efter sommer plus 20 spillere boende fast på akademiet på Fredensvang, og det gælder spillere med forskellig baggrund, nationalitet og kultur. Derfor har vi ledt efter en profil, der kan være med til at videreudvikle vores akademi både i forhold til kultur, men også i selve dagligdagen.

Haha, godt forsøg, Ståle! :sneaky:

Det interessante her er også at det altså var Ståle der gjorde AGF opmærksomme på at de kunne hente Magnus som erstatning for MEM, når nu FCK foretrak at betale mere og købe ham. Det er måske ikke så chokerende at det kunne været kommet fra Ståle, men han har vidst at Magnus kunne være interesseret i at hoppe af flyet til Portugal. Måske var der ligefrem lagt lidt forsinkelse og en mellemlanding ind fordi Ståle i første omgang forsøgte at få FCK til at kapre den handel.

Latest posts

Back