New posts

Generel debat Andre klubbers transfervindue 2024/2025

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 340
  • Views Views: Views 25K
Status
Not open for further replies.
Generel debat Andre klubbers transfervindue 2024/2025
Der har sikkert været dialog forbi FCN var interesserede fra sommer. Han har fået hjemve og hans klub har Salquist-lede. Prisen blev lav fordi FCN tog et halvt års løn.

Men så skal det være stram økonomisk styring der byder dem at leje ham ud i stedet for at bidrage allerede nu.

Måske er tanken at to mio er peanuts. Han kan lejes ud i foråret med avance og så sælges for 5 mio til sommer?

Jeg kan ikke få det til at gå op. Er man vis på han vil sidde på bænken i foråret (men spille i efteråret), og derfor skal han have kamptræning i 1. Div eller lignende?

Der har sikkert været dialog forbi FCN var interesserede fra sommer. Han har fået hjemve og hans klub har Salquist-lede. Prisen blev lav fordi FCN tog et halvt års løn.

Men så skal det være stram økonomisk styring der byder dem at leje ham ud i stedet for at bidrage allerede nu.

Måske er tanken at to mio er peanuts. Han kan lejes ud i foråret med avance og så sælges for 5 mio til sommer?

Jeg kan ikke få det til at gå op. Er man vis på han vil sidde på bænken i foråret (men spille i efteråret), og derfor skal han have kamptræning i 1. Div eller lignende?
Målet er kamptræning på et niveau, der svarer til FCN - så næppe 1. div.

FCN bastard klub. Det er så vammelt alt hvad de foretager sig. Køber en spiller og med det samme lejer ham ud. Alt det her trafficking i fodbold skal bare stoppes. Især med flerklubberi, hvor en økonomisk mega trængt klub kan leje en spiller af deres venneklub, som sjovt nok lige ikke var låst af financial fairplay. Nå ja det deltog FCN jo også i. Smart!

Fucking lorte firma, for en fodboldklub er det bare ikke. Vågn op DBU!

Mon ikke bare han bliver i Chicago i foråret? De ville nok bare være sikre på et salg - og måske nogle penge - her og nu?

Alternativt er det vel San Diego der lige står og mangler pga. en skade. De er jo storebror i den forretning.

Mon ikke bare han bliver i Chicago i foråret? De ville nok bare være sikre på et salg - og måske nogle penge - her og nu?

Alternativt er det vel San Diego der lige står og mangler pga. en skade. De er jo storebror i den forretning.
Chicagos pressemeddelelse lød ret kold, jeg tror ikke han får lov til at komme ind og hente noget, hvis han skulle komme til at glemme noget sidste dag.

Last edited:

Hvad gør Trolex, hvis CV sender et bud på €1.5 mio.? 🤔
Jeg tror desværre ikke han vil få ret meget spilletid i AGF

Han kan spille den højre og den centrale stopper, og der har vi de næste 18 måneder Mølgaard, Dalsgaard og Tingager (og til dels Jensen-Abbew, Halsgaard og Callø). medmindre man selvfølgelig prøver at gøre truppen yngre og sende Mølgaard afsted.

Han kan spille den højre og den centrale stopper, og der har vi de næste 18 måneder Mølgaard, Dalsgaard og Tingager (og til dels Jensen-Abbew, Halsgaard og Callø). medmindre man selvfølgelig prøver at gøre truppen yngre og sende Mølgaard afsted.

Nu er det jo ikke football-manager det her. Men umiddelbart ville jeg håbe, at vi i det mindste spørger, på en ung 19-årig fra golden boy listen som er transferfri til sommer. Han har immervæk spillet næsten 50 kampe i Superligaen allerede selvom de er i 1 division lige nu. Hvem ved - måske han skeler til hvad der skete med TK og Bisseck - det var ikke helt dårlige adresser de blev sendt til.

Bortset fra det, så tænker jeg der er interesse fra udlandet og han tager afsted. Ellers er det vist heller ikke realistisk, at Ob skulle få 1 mio. eur for ham nu.

Der er mange ting man kan gøre.

Sælge Andersen for mere det man køber Slotsager for, og få ca. 1:1 sportsligt niveau - og gevinst til at købe for.
Man kan sælge AJ med tab, men gøre plads til en bedre spiller her og nu - og på sigt.
Man kan sælge Beijmo - fordi han måske har toppet - og der var rygter om at Malmø ville have ham tilbage.
Man kan sælge Kahl - da han måske ikke er CVs kop the - og bruge Mølgaard på højre CB frem for Kahl permanent.

(bare eksempler på noget man realistisk vil kunne se).

Der er mange ting man kan gøre.

Sælge Andersen for mere det man køber Slotsager for, og få ca. 1:1 sportsligt niveau - og gevinst til at købe for.
Man kan sælge AJ med tab, men gøre plads til en bedre spiller her og nu - og på sigt.
Man kan sælge Beijmo - fordi han måske har toppet - og der var rygter om at Malmø ville have ham tilbage.
Man kan sælge Kahl - da han måske ikke er CVs kop the - og bruge Mølgaard på højre CB frem for Kahl permanent.

(bare eksempler på noget man realistisk vil kunne se).
Der er meget man kan gøre, helt enig. Mest realistisk er nok Mølgaard, Beijmo eller Andersen.

Jeg tror dog, at en spiller på Slotsager leder efter mere spilletid end der umiddelbart er udsigt til i AGF. Ja, der er en historie om TK og Bisseck (Hausner til dels), men også om en startopstilling der er 2 år ældre end nummer 2. Samt Dalsgaard, Mølgaard og Tingager der pt sidder meget tung på de to pladser han spiller.

Jeg håber de spørger på ham, og skriver med ham, men tror projektet kan være svært at sælge

Og som en buddy mindede mig om, så har han været brugt på begge CB-pladser, og er 1,90 høj.
Så altså med Anker ude, så er Dalsgaard pt mest oplagte reserve til Tingager.
Der kan Slotsager være fremtidens mand hos os.

Tror ikke Kahl er fremtidens mand længere. Og med Mølgaard tilbage, så vil Uwe sikkert gerne have ham ind i start 11. Og Links bliver, såvel som Beijmo/Andersen der deler højre wingback.

Så vi må se om Slotsager ind - og Anker+Akoto+?? ud kan være noget vi vil.
Han er transferfri til sommer - og vel en spiller vi bør hente, hvis vi kan?

Skal ikke starte med at bruge Calløvaro før vi bruger minutter og penge på et lignende projekt ?
Kan Callø spiller Tingagers plads også, og med samme kvalitet som en gratis Slotsager, så fint med mig :D
Men den Callø vi så mod VSK og Skive - av av av han virkede ikke helt klar endnu. Men ham vi så mod FCK og BIF sidste sæson - viste i hvert fald prøver på sit talent.

Kan Callø spiller Tingagers plads også, og med samme kvalitet som en gratis Slotsager, så fint med mig :D
Men den Callø vi så mod VSK og Skive - av av av han virkede ikke helt klar endnu. Men ham vi så mod FCK og BIF sidste sæson - viste i hvert fald prøver på sit talent.
Det bliver i hvert fald en udfordring med et akademi, hvis minutterne bliver brugt på spillere fra andre klubber. Callø er trods alt en u landsholdsspiller og de to kampe du nævner… var der en eneste spiller der var god i de kampe ?

Jeg ville spørge OB om de kunne være interesseret i et direkte bytte med JJA. Måske JJA også kunne se en ide i mere spilletid og i superligaen om et halvt år. Jeg tror ikke han kommer til at få meget i agf nu hvor Mølgaard også er tilbage.
Ikke nogen tosset ide.

Dog står AJ til 8 millioner i vores regnskab, ligesom jeg tror AJ’s lønning i AGF vil være en top 3 lønning i OB

Status
Not open for further replies.

Latest posts

Back